"Nem gondolom, hogy vevőket annyira érdekelné ha az ár kicsit elmozdul egy dollártól,"- mondta Jim Skinner vezérigazgató a Reutersnek egy interjúban.
"Mindig a legmegfelelőbb érték körül lesz"- mondta.
Sok találgatás kering, a Dollár Menü dupla sajtburger sorsáról, amit a McDonald's az egyes piacokon 1.29 dolláros áron tesztelt.
Skinner azt mondta, hogy a McDonalds néhány árat lehet hogy szabályoz az étlapon, de nem fogja feladni a Dollár Menüt, mert ez az egyik kulcspontja a fogyasztók magukhoz csábításásának.
"Nem fogunk megszabadulni a Dollar Menütől ...nekünk fenn kell tartanunk a forgalmat", mondta Skinner.
Az év első felében a McDonald's 4 százalékkal emelte az árait az Egyesült Államokban, Európában pedig 2 és 4 százalék közötti volt a drágulás.
Amíg a csökkenő költségek és növekvő hatékonyság a McDonald's mindennapos működésének részét képezik, addig a vállalat nem fordul el a bővítésektől.
"Nem hátrálhatsz meg a jólétbe vezető utadon" - mondta - "Nekünk a növekedés a feladatunk."