Takarítás online, működik

online rendelhető takarítás
cleaning brigade working office
Vágólapra másolva!
Már nemcsak pizzát, a heti bevásárlást vagy műszaki cikkeket rendelhetünk a neten, hanem egy kattintással profi takarítót is hívhatunk az otthonunkba. Alig több mint fél éve indította el online takarításközvetítő szolgáltatását a Rendi. A magyarok pedig ráharaptak a hiánypótló ötletre, hiszen már havonta közel ezren oldják meg ezzel a kényelmes módszerrel az egyik legmacerásabb háztartási munkát.
Vágólapra másolva!

Kevés időigényesebb és megerőltetőbb háztartási feladat van, mint a takarítás. A Rendi nemrég online kérdőívben mérte fel a takarítási szokásokat, a kitöltők kétharmada (67%) pedig azt válaszolta, hogy több mint két órát vesz igénybe az otthonuk kitakarítása.

Takarítót online

Emiatt

sokan kifejezetten utálnak takarítani.

Ezt támasztotta alá a netes takarítóközvetítő felmérése is, amely rámutatott, hogy csupán a válaszadók kevesebb mint egy hatoda (15%) szeret takarítani, míg több mint harmaduk (39%) kifejezetten nem.

„Éppen ezért, főként Budapesten és a nagyobb városokban, már hazánkban is egyre többen bíznak meg bejárónőt, hivatásos takarítót a lakás rendbetételével” – hívta fel a figyelmet Udvardy Szabolcs, a Rendi marketingvezetője. Ezzel párhuzamosan nő az online takarításközvetítés népszerűsége is, a startupként induló cég néhány hónap alatt megsokszorozta ügyfelei számát, és jelenleg

havi szinten már közel ezer megrendelést teljesít.

Láblógatás, család, munka

A Rendi felmérésében arra is kíváncsi volt, hogy a válaszadók mivel töltenék a keletkező szabadidőt, ha otthonuk takarítását profik végeznék. A kérdőívet kitöltők több mint harmada (38%) a pihenést jelölte meg első helyen, míg ezt követte a családi időtöltés, illetve harmadik helyen a munka.

Egyre többen bízzák másra a lakás rendbetételét Forrás: dreamstime

A különböző takarítási tevékenységeken belül a felmérés szerint a legkevésbé az ablaktisztítás kedvelt, míg a rendrakásról a válaszadók közel kétharmada (61%) úgy nyilatkozott, hogy szívesen végzi. További érdekes eredmény, hogy tisztítószerekre az elsöprő többség (84%) kevesebb mint 5000 forintot költ havi szinten.

„Tőlünk nyugatra óriási sikere van a különböző háztartási munkák, köztük a takarítás online közvetítésének. Ezen felbuzdulva hoztuk létre a Rendit tavaly ősszel, aminek a népszerűsége egyelőre nemhogy beváltotta, de túl is szárnyalta a várakozásainkat. Budapesten, Győrben, Szegeden és Debrecenben elérhető a szolgáltatásunk jelenleg, és néhány hónap alatt sikerült már közel ezres havi megrendelésszámot elérnünk. Még idén ősszel

hiszen az online takarításközvetítés nemcsak Magyarországon, de régiós szinten is hiánypótló szolgáltatás” – fogalmazott Udvardy Szabolcs, a Rendi marketingvezetője.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!