Uszodát és fitnesztermet szeretnénk

activity aerobics athletic beauty body bodycare cheerful class exercising female fit fitness flexibility group gym happiness happy health healthy joyful lifestyle loss many mat motion muscular people perfect person physical platforms shaping smiling sport
47836333 - fitness, sport, training, gym and lifestyle concept - group of smiling people exercising in the gym
Vágólapra másolva!
Országszerte közel új 500 uszodát és több mint 800 fitnesztermet szeretnének a magyarok a K&H: üzletet ide! programjának adatai szerint. Szintén sokan látnának szívesen mozikat a környékükön.
Vágólapra másolva!

A szabadidő eltöltéséhez leginkább fitnesztermekre és uszodákra lenne szükség Magyarországon - derül ki a K&H üzletet ide! programjának januári összesítéséből. A program keretében egy online térképes felületen bárki bejelölheti, hogy a közelében milyen szolgáltatást vagy üzletet szeretne.

Fitnesztermet, uszodát, mozit

A szavazás január végi állása szerint a szabadidő és utazás kategóriában a fitnesztermeket és uszodákat hiányolják a voksolók. A program szeptemberi indulása óta a részt vevők országszerte összesen 820 helyre kértek fitnesztermet, 473 helyre pedig uszodát, gyógyfürdőt vagy wellnessközpontot. Budapesten például 195 uszodát létesítenének a szavazók.

Országszerte 820 fitnesztermet kértek a szavazók Forrás: Origo

A fitnesztermek esetében Győrben és Szegeden is több tucat új egységre lenne szükségük a programban részt vevőknek.

Az uszodák és fitnesztermek mellett

népszerűek még a mozik:

300 helyre, többek között a Balaton mellé, Szerencsre és Hatvanba is kérték a szavazók.

A mozikkal szemben a színházak gyengébben szerepeltek, országszerte mindössze 21 helyre javasolták ezt: például Cegléden és Esztergomban jó lenne egy új színház a voksok alapján.

A program folytatódik

A K&H: üzletet ide! program célja, hogy valós választ adhasson a kereslet és kínálat alakulására a lakossági igények alapján.

473 uszodára is lenne igény az Országban Forrás: Origo

A K&H értékelése szerint a külföldön - Belgiumban és Csehországban - már sikerrel alkalmazott program Magyarországon is meghaladta az előzetes várakozásoknál.

Január végén az online térképnek már több mint 250 ezer látogatója volt, és közel 48 ezer szavazat jött.

A K&H: üzletet ide! az idén is folytatódik, a bank várakozásai szerint az év végén a térképlátogatók száma meghaladja majd a 350 ezret, és addig összesen több mint 20 ezer boltot vagy szolgáltatás helyét jelölik majd meg a szavazók.