Innovátorokat keres a Metro

metro áruház
Szombathely, 2009. augusztus 22. METRO áruház Szombathely külvárosában. MTI Fotó: H. Szabó Sándor
Vágólapra másolva!
A nemzetközi Metro Csoport és a Techstars közösen indít pályázatot startup vállalkozásoknak. A cél kettős, egyrészt a kereskedelmi láncok támogatni szeretnék a feltörekvő cégeket, másrészt profitálni is az általuk javasolt, innovatív digitális és technológiai megoldásokból, amelyeket bevezetnének a kereskedelembe.
Vágólapra másolva!

A tíz legjobbnak ítélt pályázónak a program ideje alatt több mint száz mentor segít majd tökéletesíteni a leadott projekteket, amiket aztán lehetőségük lesz a világ legnagyobb szakmai befektetői előtt prezentálni.

A Metro Csoport a Techstarsszal közösen kialakított mentorprogramja jó lehetőség azoknak az induló vállalakozásoknak, amelyek innovatív és digitális ötleteikkel megoldást kínálnak a kereskedelem és ezzel együtt a Metro Cash&Carry kiemelt vásárlói csoportjának igényeire.

Illusztráció Forrás: MTI/H. Szabó Sándor

Várjuk, hogy beérkezzenek a pályázatok azoktól a startupoktól, akik az európai kereskedelem legnagyobb kihívásaival szeretnének szembenézni és dolgozni rajtuk.

Átfogó és egyben formabontó megoldásokat keresünk

– mondta Jag Singh, aki nemrégiben vette át a program megvalósítására alakult cég ügyvezetői pozícióját.

A világszerte több mint 70 technológiával foglalkozó kezdő vállalkozás aktív befektetőjeként ismert üzletember elmondta, hogy kiemelten fontosnak tartja azoknak a startupoknak a szakmai támogatását, akik a Metro programjában nem csupán kifejleszthetnek és tesztelhetnek egy új üzleti modellt, de közel 120 ezer euró támogatásban is részesülnek majd, hogy megvalósíthassák azt.