Megbénította a rengeteg vásárló a fehérneműből arcmaszkot gyártó divatcéget

Koronavírus, maszk, arcmaszk, védőmaszk, Japán, Tokió, Uniqlo, divatmárka, divat, AIRism
Tokió, 2020. június 19. Vásárlók sorakoznak, hogy megvegyék a Uniqlo japán divatmárka új, mosható és könnyed szárítható AIRism nevű védőmaszkját egy tokiói bevásárlóközpontban 2020. június 19-én. A Uniqlo heti 500 ezer maszk gyártását tervezi. MTI/EPA/Franck Robichon
Vágólapra másolva!
A japán Uniqlo boltok előtt hatalmas, kígyózó sorok alakultak ki, mivel a divatmárka elkezdett saját arcmaszkokat készíteni. Nemcsak a boltoknál alakult ki tumultus, hanem a cég webáruháza is összeomlott a vásárlói roham miatt.
Vágólapra másolva!

Az arcmaszk készítéséhez ugyanazt az anyagot használják, amelyből a márka rendkívül népszerű fehérneműkollekciója is készül.

Sokan az eső ellenére is órákig álltak sorban az üzletek előtt, a weblap leállását követően pedig a Uniqlo elnézést kért a vásárlóktól.

Több helyen teljesen kifogytak a maszkból, de a cég azt ígérte, hogy a nagy kereslet miatt gyorsítják a gyártást.

Vásárlók sorakoznak, hogy megvegyék a Uniqlo japán divatmárka új, mosható és könnyen szárítható AIRism nevű védőmaszkját egy tokiói bevásárlóközpontban Forrás: MTI/EPA/Franck Robichon

A maszkokat a Uniqlo hármas kiszerelésben árulja nagyjából 9 dollárért. Mivel az ázsiai országban hiány van az orvosi maszkokból, egyre többen vesznek eldobható helyett moshatót.