A Lime-ra komoly hatással volt a koronavírus-járvány első hulláma, amely alatt a dolgozóik 14 százalékát elbocsájtottak és 12 városban beszüntették az elektromos rollerek bérlésére létrehozott szolgáltatásukat. Emellett a cég arról számolt be, hogy
egy ponton 95 százalékkal csökkent a bérlések száma is, így sokáig úgy tűnt, hogy a Lime nem éli túl a járványt.
Azonban az utóbbi időben teljesen új irányt vett a cég szerencséje, hiszen az emberek elkezdtek új közlekedési megoldások irányába nézni azért, hogy elkerüljék például a tömegközlekedést, hiszen járvány idején senki sem akar kis légtérben több tucat emberrel összezsúfolódni. Ennek hatására a Lime szolgáltatása iránti nemzetközi kereslet ismét felpörgött, ráadásul korábban nem látott szinteket ért el a cég.
A vállalat nemrég jelentette be, hogy piacaik adatait összesítve, elérték a 200 milliomodik lebonyolított fuvart.
Ez azért is nagy dolog, mert a 100 millió eléréséhez 28 hónapra volt szükségük, az újabb 100 viszont már 13 hónap alatt sikerült.
Ennek ellenére a vállalat még közel sem mászott ki a gödörből, hiszen éves összehasonlításban továbbra is visszaesés látszik. A legfőbb ok, hogy a turizmus gyakorlatilag megszűnt, a felhasználók jelentős része pedig ebből a közegből érkezik. Szintén sokan használják az elektromos rollereket munkába járásra, azonban sok vállalat még mindig távmunkát végez, így ők is kiestek a bérlők köréből.