Személyre szabott üzenetekkel kampányol a Magyar Turisztikai Ügynökség külföldön

2020.06.29. 11:08

A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is, a hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak - közölte az ügynökség.

A közleményben az ügynökség azt írja, hogy a koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is. 

A június 16-tól július végéig tartó kampányidőszakban először

  • Németországban,
  • Ausztriában,
  • Szlovákiában,
  • Csehországban,
  • Lengyelországban,
  • Szerbiában és
  • Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ.
Tihanyi panorámaForrás: Shutterstock

Elsősorban a digitális platformokat használja az ügynökség, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak.

A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja felhívni a figyelmet arra, hogy a koronavírus-járvány után Magyarország készen áll vendégül látni a turistákat. Az MTÜ közölte, kampányai során először nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmeket mutat be, és a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaz meg. Valamennyi filmben közös, hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire. A kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary - Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot.