Bejött a zeneipari együttműködés a gyorséttermi láncnak, újabb híresség kap saját menüt

Brands EUROPE EUROPEAN LOGO BOARD people peoples MAN brand fast FOOD fastfood fast-food MCDONALD'S mcdonalds mcdonald mc donald's mc donalds mc donald ADVERTISING brands logos american SKY CLOUD cloud-sky evening
McDonald's logo is seen on the restaurant in Krakow, Poland on October 15, 2019. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto)
Vágólapra másolva!
A McDonald's történetében nem újdonság, hogy világhírű hírességekkel egyedi menüket állítson össze. Korábban már együtt dolgozott Travis Scott-tal, J. Balvinnal, illetve az egyik legsikeresebb koreai pop-együttessel a BTS-szel. A cég ezúttal egy kaliforniai rapperrel állt össze, hogy elhozzák a rajongóknak a következő nagyszabású ajánlatot.
Vágólapra másolva!

Az Origo korábban megírta, hogy a McDonald's új programjának keretein belül különböző zenei előadókkal együttműködve alkotja meg a legújabb ajánlatait. Utoljára a Grammy-díjra jelölt koreai fiúbandával, a BTS-szel állt össze, hogy globális promóciójukkal jelentősen növelni tudja eladásait. Ugyanakkor Indonéziában akkora lelkesedéssel fogadták az új menüt, hogy számos gyorséttermet be kellett zárni, hogy elkerüljék a koronavírus további terjedésének lehetőségét.

A vállalat ezúttal Saweetienek, a kaliforniai rappernek ajánlotta fel, hogy dolgozzanak együtt egy új ajánlaton, aki azonnal igent mondott a lehetőségre.

A "Saweetie Meal" -ben egy Big Mac, egy közepes burgonya, négy darab McNuggets, egy közepes Sprite, egy csípős BBQ és egy édes-savanyú "Saweetie 'N Sour" szósz lesz megtalálható- derült ki a USA Today közleményéből.

A gyorsétteremlánc csütörtökön jelentette be, hogy a vadonatúj ajánlat augusztus 9-től lesz elérhető az Egyesült Államokban. Egyelőre nem tudni, hogy más országokban, köztük Magyarországon is bevezetésre kerül-e, ahogy a BTS menü korábban.