Japán ihletésű tervezői márka terjeszkedne Magyarországon

????-2
Vágólapra másolva!
Öt éven belül legkevesebb 10-15 üzlet megnyitását tervezi a MINISO hazánkban a most induló franchise rendszere keretein belül. A webshop mellett jelenleg Budapesten négy helyszínen megtalálható vállalat havi szinten bruttó 100 millió forint árbevételt realizál. A „boldogság a legjobb" életszemléletet képviselő vállalat 2019 nyarán a fővárosi Árkád bevásárlóközpontban nyitotta meg első üzletét. A japán ihletésű életmódtermékek forgalmazójának fogadtatása pedig olyan kiemelkedő volt, hogy az ezt követő két évben újabb három egységgel gyarapodtak hazánkban.
Vágólapra másolva!

A MINISO globálisan immár több mint 100 országban megközelítőleg 5000 üzletet üzemeltetnek. Sikerük pedig abban rejlik, hogy össze sem hasonlíthatók más márkával.

A cég kötelékében díjnyertes, világhírű designerek dolgoznak és olyan kollaborációs kollekciók termékeit forgalmazzák a teljesség igénye nélkül, mint a Medvetesók, a Disney, a Minyonok, a Marvel vagy a Toy Story.

A termékek egy része Forrás: MINISO

A vásárlók jelenleg az ajándék és írószer, az életmód, a játékok és plüssök, az egészség és szépségápolás, az elektronikai kiegészítők, a ruházat, az illatosítók és az utazás kategóriában válogathatnak több mint nyolcezer termék közül, ami nyáron a kozmetika és az étel-ital csoporttal egészül majd ki.

A hosszú távú cél, hogy a franchise-ban 5 éven belül újabb 10-15 üzlettel gyarapodjanak Magyarországon, Budapesten és vidéki nagyvárosokban egyaránt.

Egy budapesti MINISO üzlet Forrás: MINISO

Hamar Anita, a cég magyarországi üzletfejlesztési munkatársa közölte, Marco Tsai, Benny Tsai és Raymond Chong társtulajdonosok pontosan látják, mennyire jól működik a kialakított struktúra és egyértelmű fejlődési potenciált éreznek benne hazánkban.

– mondta, hozzátéve, hogy nemcsak az indulásnál segítenek a vállalkozóknak, hanem a későbbiekben is fogják majd a kezüket.

A japán ihletésű életmódtermékek forgalmazójának szinte heti szinten nyit új üzleteket Európában és várhatóan a közeljövőben hasonló dinamikában fognak terjeszkedni a közép-európai régióban is, áll a cég közleményében.