A 42 éves reality tévésztár nyilvánosan bejelentette, hogy újragondolja a kapcsolatát a luxusdivatházzal, ugyanis a Balenciaga legújabb kampányában sokkoló képsorokat közölt megkötözött játékmackókról, és szexuális kellékekre emlékeztető tárgyak között fotózott kisgyermekekről. Kim Kardashiant teljesen elborzasztották a felvételek, de ezzel nem volt egyedül, ugyanis a hirdetések óriási felháborodást okoztak világszerte.

A sztár az Instagram Story oldalán néhány nappal a sikertelen kampány elindítása után közzétett posztjában így fogalmazott:

Az elmúlt napokban csendben voltam, nem azért, mert nem sokkoltak és háborítottak fel a legutóbbi Balenciaga reklámok, hanem azért, mert lehetőséget akartam kapni, hogy személyesen egyeztessek a márkával, és megértsem, hogyan is történhetett ez meg."

Kim KardashianForrás: Getty Images for Baby2Baby/2022 Getty Images/Phillip Faraone

"Négygyermekes anyaként megráztak ezek a felkavaró képek. A gyerekek biztonságát a legnagyobb tisztelettel kell kezelni, és bármi, ami ez ellen szól, nem kaphat helyet a társadalmunkban" - tette hozzá a celeb.

A hirdetésekben az alább látható megkötözött játékmackó, és más, szexualitásra utaló, félreérthető tárgyak is szerepeltek:

Kim Kardashian arról is beszélt, hogy a közelgő eseményeken biztosan lemond a márka viseletéről.

A világmárka azóta többször is hivatalosan elnézést kért és elismerte, hogy a BDSM-kellékekre emlékeztető tárgyakat és kiskorúakat együtt ábrázoló fotósorozata rendkívül elhibázott és félreérthető volt, és mindent megtesznek azért, hogy újjáépítsék a súlyosan megtépázott hírnevüket.