Egyre idegesebbek az autósok Budapesten, teljes az összeomlás a fővárosban - videó

2021.07.15. Budapest, Blaha Lujza tér, dugó, közlekedés, építkezés, autó, BKV, villamos, busz, fennakadás, munkagép, torlódás
Vágólapra másolva!
A teljes káosz jellemzi Budapest autós és tömegközlekedését. Élhetetlen lett a főváros és egyre türelmetlenebbek az autósok Karácsony Gergely városvezetése miatt.
Vágólapra másolva!

Karácsony Gergely városvezetését a teljes hozzánemértés, a szakértelem teljes hiánya és a kapkodás jellemzi. Az átgondolatlan és egyszerre történő beruházások teljesen megbénítottak a város fő ütőereit, lassan nincs olyan ember, akit ne érintene a mindennapossá vált gigadugók. Egyértelmű: mindenfajta forgalmi terv nélkül dúlták szét Budapestet.

A hétfőn megkezdett Blaha Lujza téri felújítás miatt tovább fokozódik a káosz a fővárosi közlekedésben Fotó: Koncz Márton - Origo

A fővárosban lassan mindennapossá és megszokottá váltak a kilométeres kocsisorok és az akár egy órás araszolás is a dugóban. A tömegközlekedés szintén összeomlott az átgondolatlan lezárások miatt.

– mondta egy általunk megkérdezett sofőr.

Idézzük fel, mert érdemes: Tarlós István főpolgármestersége idején számos, a közlekedést könnyítő beruházás valósult meg. Elkészült többek között a budai fonódó villamoshálózat, az 1-es villamos meghosszabbítása Kelenföldig, a 4-es metró megépítése és a 3-as metró kétharmadának a felújítása.

Természetesen Tarlós István főpolgármestersége alatt a fejlesztéseket nem egyszerre indították el, így élhető maradt a város.

Gyakorlatilag a fővárosban már nincs olyan ember akit ne érintene a folyamatos gigadugó Fotó: Koncz Márton - Origo

Karácsony Gergely városvezetése mondvacsinált indokkal elnapolta 2019-ben az akkor már Tarlós István által előkészített Blaha Lujza tér és a Lánchíd felújítását is.

Mint ismert hétfőn reggel elkezdődött a Blaha Lujza tér felújítása, ami várhatóan jövő év végére készül el teljesen. Ezzel párhuzamosan pedig több lezárás is van, mivel zajlik az M3-as metróvonal hátralevő szakaszának a felújítása, a Nyugati pályaudvar, Lánchíd, pesti alsó rakpart Kossuth tér és Margit híd közötti szakaszának a teljesen összehangolatlan és átgondolatlan rekonstrukciója.

Tehát elmondható, hogy ha Karácsony Gergely fokozatosan, mentrendszerűen végrehajtotta volna a Tarlós István által előkészített projekteket, akkor Budapest ma is egy élhető város lenne, és nem bénítanák meg a város életét az egyre elviselhetetlenebb dugók.

A kapkodó és párhuzamosan több helyszínen elrendelt korlátozásoknak köszönhetően teljesen elesett a főváros.

A budapesti emberek pedig - érthetően - egyre türelmetlenebbek.