A Délnyugat-Franciaországban élő Solenne San Jose majdnem szívrohamot kapott, amikor szolgálatója, a Bouygues Telecom 11 721 000 000 000 000 euróról szóló telefonszámlát küldött neki - írta beszámolójában a Guardian brit napilap internetes oldala.
A cég a francia nemzeti összetermék (GDP) 5000-szeresénél is nagyobb összegű tartozásról akkor értesítette az ügyfelét, amikor az meg akarta szüntetni az előfizetését, mivel éppen elvesztette a munkáját.
San Jose felhívta a társaság ügyfélszolgálatát, de azzal próbálták lerázni, hogy a számlák kiszámítása automatikus módon történik. Máskor azt mondták neki, hogy hamarosan megkeresik a részletfizetési megállapodás ügyében. Számos hívás után ismerte csak el egy munkatárs, hogy tévedés történt, valójában csak 117,21 eurót kell fizetnie.
A Guardian szerint a cég végül elnézést kért, és a tartozást is elengedte.