Az Anheuser-Busch részvényei közel öt százalékot estek, miután Dylan Mulvaney a hónap elején reklámozta a Bud Light nevű sört.
Ez a húzás eddig 6,65 milliárd dollárt inflált el a vállalat piaci értékéből.
Dylan Mulvaney ─ aki férfinak született, de ma már nőnek vallja magát ─ a Bud Light legújabb promotere. A Bud Light Mulvaney-t egy limitált kiadású, az arcát ábrázoló dobozkával népszerűsítette. A legutóbbi közösségi médiás videókban Mulvaney a márkát azzal reklámozta, hogy habfürdőben hempergett és összevissza beszélt.
Ebben a hónapban ünnepeltem a 365. nőnapomat, és a Bud Light a világ talán legjobb ajándékát küldte nekem ─ egy dobozt az arcképemmel
─ mondta Mulvaney az Anheuser-Buschsal való együttműködésének bejelentésekor.
A partnerség országos visszhangot váltott ki a sörmárka ellen, az eladások több államban is jelentős zuhanást produkáltak.
Ahogy arról a Breitbart News is beszámolt,
a bárokban országszerte azt tapasztalják, hogy a vásárlók elkerülik a márkát.
Egy Missouri állambeli bárban a Bud Light és más Anheuser-Busch italok eladásai a jelentések szerint nagyjából 40 százalékkal csökkentek. Egy New York-i Hell's Kitchen negyedben lévő bárban ─ ahol sok a magát homoszexuálisnak valló vendég ─ a jelentések szerint mintegy 70 százalékkal estek vissza a Bud Light eladásai.