Az istállók operatív személyzetére vonatkozóan jelenleg három tiltott időszak van: a futamhétvégéket megelőző szerdán, csütörtökön és pénteken egy-egy korlátozási periódus (restricted period, RP) van megszabva, amikor nem nyúlhatnak az autókhoz és el kell hagyniuk a paddockot. 2022-ben a harmadik szabadedzést megelőzően 13 órával – vagyis jellemzően a második gyakorlást követően 6-7 órával – kezdődik az utolsó RP, az FIA legutóbbi szabályzata alapján ez 2023-ban 14, 2024-ben pedig 15 órára növekszik.
A csapatoknak tehát több idejük lesz pihenni péntekről szombatra, azonban ez azt is jelenti, hogy a második szabadedzés után nagyon kevés idejük lesz az autók beállításának esetleges módosítására.
Ráadásul a csapatok beleegyezésével az eddigi kivételezések számát – az istállóknak ugyanis sürgős esetben (jellemzően amikor pénteken baleseteztek vagy az új csomag későn érkezett meg a hétvégére) olykor lehetőségük volt a korlátozási időszak csökkentését kérni – szintén redukálják majd. Ezen jokerek éves felhasználása ugyan péntekenként megmarad az eddigi kettő; de míg eddig szerdánként nyolc, csütörtökönként hat lehetőségük volt élni a lehetőséggel, 2023-ben ez négyre és háromra, 2024-től pedig kettőre-kettőre csökken.
Szintén változás lesz abban, hogy szerdán és csütörtökön az RP-k kezdetekor nem kell azonnal elhagyni a paddockot, hanem egy órán keresztül még ott maradhatnak „kizárólag a pályán zajló mozgás, az étkezés és a társasági élet céljából". Ez a módosítás ráadásul már a mostani hétvégétől érvényes. Ez segítheti a nyugodtabb légkör megteremtését a garázsokban, és felfrissülhetnek például a pálya körbekerékpározásával.