Küzdelem a luxusért az új Big Brotherben

Vágólapra másolva!
A Big Brothert és a reality show-t világhódító útjára bocsátó Hollandia újabb, még kíméletlenebb verziót tesztel hazai képernyőn, melynek címe "Big Brother: A harc" lesz.
Vágólapra másolva!

A játék egy két részre osztott házban fog játszódni, melynek egyik fele luxus színvonalon lesz berendezve, a másik viszont finoman szólva igen szegényesen. A játékosok azért fognak küzdeni, hogy átkerülhessenek egyik helyszínről a másikra. A műsort készítő Endemol TV producerei remélik, hogy az új reality show tele lesz viszálykodással, vitákkal, versengéssel és leszámolással, ez pedig minden bizonnyal ébren tartja a nézők érdeklődését.

A Big Brother eredeti verziójában a résztvevők mindentől elzártan, huszonnégy órás kamerafelügyelet mellett élnek. A játékosok közül minden héten kiszavaznak egyet a műsor nézői, a legutolsónak maradt szerencsés pedig egy zsák pénzt vihet haza. A Big Brotherbe a műsorkészítők naponta csempésznek feladatokat, de a nézők számára az igazi vonzerőt az idegenként összezárt versenyzők egymás között kialakult viszonyai jelentik.

Az új vetélkedőről egyelőre még nem akartak részleteket elárulni az Endemol munkatársai, csak annyit lehet tudni, hogy hat játékossal kezdik a show-t, további 12 résztvevőt pedig egy titkos helyre bujtatnak. Közülük minden héten kettő kerül a nyilvánosság elé, azaz bemehetnek a stúdióként berendezett házba.

A nyeremény összegét is drasztikusan megemelték a műsorkészítők 250 ezer guldenről (27 millió forint) egymillióra (111 millió forint).

Az Endemol 1999 októberében készítette el az első Big Brother show-t, azóta tizenöt ország, köztük Nagy-Britannia, az Egyesült Államok, Franciaország, Portugália, Olaszország, Görögország, Ausztrália vásárolta meg tőlük a műsor licencét.

Magyarországon először a tv2 sugárzott Balatoni napló címmel egy reality show-szerű sorozatot tavaly nyáron, majd a Viasat3 Bár című produkciója aratott sikert idén tavasszal és nyáron. Ősztől az országos kereskedelmi csatornák is műsorra tűzik saját gyártású reality show-jukat: a tv2-n egy bevásárlóközpont szolgál a játék hátteréül, a RTL Klub pedig Való világ címmel tervez nagyszabású, naponta többször jelentkező vetélkedőt. A Big Brother licencét Magyarország eddig még nem vásárolta meg.