GameByro technológia az Empire Earth folytatásában

Vágólapra másolva!
Nagyban megkönnyíti a 3D-s környezet kialakítását az NDL technológiája, a GameByro, mely felkeltette a Vivendi Universal és a Mad Doc Software érdeklődését is. A híreket nyomon követők ebből már helyesen sejthetik, hogy az NDL 3D-s technológiájának eredményével találkozhatunk az Empire Earth 2-ben.
Vágólapra másolva!

A Bethesda Softworks, a Codemasters és az Electronic Arts már felismerte, hogy mekkora segítséget jelent a fejlesztőknek a GameByro technológia, mely segítségével igen egyszerűen készíthetnek 3D-s játékokat mind PC-re, mind Xboxra, PlayStation 2-re és GameCube-ra. A sorból nem akar kimaradni a Vivendi sem, mely a napokban a Mad Doc munkáját segítendő csapott le az NDL alkotására. A játék, melyben ismét megcsodálhatjuk a GameByro képességeit, nem más, mint a 2001 egyik legjobb játékának választott valós idejű stratégia, az Empire Earth folytatása. A második rész elődjéhez hasonlóan több történelmi kort ölel majd fel, melyben számos nemzet életét követhetjük nyomon. Hogy sikerül-e az első részhez hasonló kasszasikert alkotni, az csak a 2005-ös év első negyedében derül ki.