Megkezdődött a kéretlen funkció nemzetközi bekapcsolása.

A Facebook termékfejlesztési felelőse a VentureBeatnek adott interjújában közölte, hogy az elkövetkező hetekben a Facebook Messenger összes felhasználójánál aktiválják a hirdetéseket. Mark Zuckerberg cége idén januárban kezdte meg a reklámok tesztelését, elsőként az ausztrál és a thai felhasználókat örvendeztette meg a fejlesztéssel.

Mark ZuckerbergForrás: AFP/Josh Edelson

Stan Chudnovsky elmondása alapján a hirdetésekre való rákoppintáskor egy chatfelület jelenik majd meg, amelyen keresztül egy személlyel vagy chatbottal tudnak majd diskurálni a felhasználók. Nem klasszikus hirdetésekről van szó, az ötlet valójában az, hogy a hirdetők és a fogyasztók „kreatív beszélgetésekbe” bonyolódhassanak a Messengeren.

Érdemes tudni, hogy a csevegések kezdeményezése után a hirdetők szponzorált üzeneteket küldözgethetnek a felhasználóknak.

A Facebook Messenger jelenleg havi 1,2 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!