A mondás szerint jobb később, mint soha, bár ez csak addig igaz, amíg nem túlságosan késő. Az észak-amerikai mobilszolgáltatók alaposan meglepték csütörtökön az ügyfeleik ismeretlen méretű táborát, miután nagyjából 9 hónap késéssel végre sikerült kézbesíteniük nekik a Valentin-napi SMS-eiket. Ezen a ponton talán jobb lett volna, ha inkább nem küldték volna ki a beragadt szöveges üzeneteket.
A beszámolók alapján a probléma valamilyen mértékben rengeteg egyesült államokbeli és kanadai mobilszolgáltatót érint, a kisebb cégek ügyfelei mellett az AT&T, a T-Mobile, a Sprint és a Verizon kliensei sem maradtak ki a mókából.
A helyzetre reagálva a Sprint azt a tájékoztatást adta, hogy a sejthetőnek megfelelően egy hiba történt, amelyet röviddel később sikerült kijavítani. Ezek szerint a cégnél olyan 9 hónapnyi üzemzavar még belefér a „nem sokkal később megjavítottuk" kategóriába, ami hasznos információnak tűnik a potenciális előfizetők számára. Később a T-Mobile is megszólalt a Valentin-napi SMS-ek ügyében, a vállalat szerint egy partnercégnél volt a probléma forrása, és mint látható, mostanra elhárították a gondot.
Ez rávilágít arra, hogy miért érint rengeteg szolgáltatót a gond: valójában nem náluk, hanem egy mindegyikőjük által használt adattovábbító partnernél volt az üzemzavar.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!