Véletlenül leleplezte a Microsoft, hogy képes ilyeneket megjeleníteni.

Nem csak a fülek bevezetésével újíthat a nem túlságosan távoli jövőben a Windows 11 fájlkezelője, a legújabb fejlesztői előzetesét próbálgatók egy része reklámcsíkra lett figyelmes a mappákat és fájlokat listázó rész felett. A bezárható értesítés a Microsoft Editort hirdette, ami egy húsz nyelven elérhető helyesírás-ellenőrző és stíluselemző bővítmény a Chrome és az Edge böngészőkhöz.

A kép csak illusztrációForrás: Microsoft

A beszámolókra időközben reagált a Microsoft, állítása szerint a cégen kívüli tesztelők számára nem állt szándékában megjeleníteni a reklámot. Ennek megfelelően a vállalat nem kommentálta, hogy a jövőben kíván-e hirdetéseket megjeleníteni a számítógépezők számára.

A lépés nem lenne meglepő a Microsoft részéről, 2017-ben már reklámozta ilyen módon a OneDrive felhőszolgáltatását, plusz az elmúlt években az Edge böngésző és a Windows 10/11 hírmutogatós felületének agresszív erőltetésével is demonstrálta a megszokott határok átlépésére való hajlandóságát. Emellett az elmúlt években a rivális Apple is hasonló módon pesztrálni kezdte az ügyfeleket, hogy további szolgáltatásokat (például Music, Fitness, iCloud) értékesítsen számukra.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!