Vágólapra másolva!
Magyarországon is bevezette a Facebook a fizetős szolgáltatását, de az árazás és a módszer, ahogy ez történik a felhasználók között, kiváltott némi felháborodást. A közösségimédia-óriás új szolgáltatása ugyanis a hirdetésektől mentes élményt ígéri, de úgy tűnik, hogy ez csak a pénzre hajtás egy újabb példája.
Vágólapra másolva!

A fizetős Facebook eleinte 10 eurós havidíjat kér az előfizetőktől annak érdekében, hogy megszabaduljanak a hirdetésektől és egy rövid bevezető időszak végén egy felhasználó minden egyes Facebook- és Instagram-fiókja után külön-külön kell fizetnie, így már egy elég komoly összeget is elérhet egy-egy felhasználó számlája, ez akár évi 100 000 forint közelében is lehet.

Azok, akik nem hajlandók fizetni, továbbra is kiszolgáltatottak a platform hirdetéseinek, amelyek gyakran zavaróak és nem relevánsak számukra.

Ezenkívül a fizetős Facebook bevezetése a felhasználói bázis megosztottságát is okozza, mivel egyesek úgy érzik, hogy a platform most megosztott lett fizetős és ingyenes verzióra, ami számos korábbi felhasználót elriaszthat.

Az alap csomag is közel 4000 forint, de ez hamarosan szépen megemelkedik majd Forrás: Brett Jordan

Azok, akik a fizetős Facebookot használják, ugyan gyorsabb tartalom betöltést és prémium funkciókat élvezhetnek, de őket is bünteti a Facebook, ugyanis, a fizetős Facebook-fiókokat nem is lehet fizetett hirdetésekkel népszerűsíteni, így, ha valaki szeretné hirdetésekkel, kiemelésekkel segíteni az üzletét a Facebookon, annak továbbra is muszáj lesz a közösségi oldal által elépakolt hirdetéseket néznie.

Az akcióval kapcsoltban sokan úgy vélik, hogy a Facebook eredeti célja - a felhasználók összekapcsolása és a közösségimédia-élmény megosztása - elveszik az előfizetőkért folytatott versenyfutásban.