A 110 perces, élőben közvetített döntőt az éppen tévét néző felnőttek 30,7 százaléka követte figyelemmel. A műsort a teljes lakosságból egymillió 417 ezren választották, az eredményhirdetés pillanatait pedig több mint másfél millióan nézték.
A zenei sorozat első, nyár eleji műsorához képest 20 százalékkal nőtt a nézettség, ami érthető is, hiszen a sportversenyeken sem a selejtezők és az előfutamok vonzzák a legtöbb érdeklődőt. Várhatóan a csatorna idei egyik legnézettebb műsora lesz a tegnapi adás.
A 18-49 év közöttiek több mint 16 százaléka választotta a Csináljuk a fesztivál döntőjét: ez ugyan bukásnak számítana a TV2-n és az RTL-en is, de a köztévé régóta 10 százalék alatt van a fiatal nézőknél.
Hogy az Egyszer véget ér című Máté Péter-dal lett a második menet győztese (Miller Zoltán előadásában), egyben jelzés is: igaz, hogy fiatalok is nézték a show-t, de mégiscsak a régi dallamokra nosztalgiázó ötven fölöttiek szavazhattak nagyobb számban.