A kikötözős szexig volt érdekes

Vágólapra másolva!
A Csináljuk a fesztivált egymilliónál is több nézőt érdekelt, azaz a Korda-Harsányi páros után a nézők egy része megszerette (vagy megszokta) Dévényi Tibort is. Múlt héten debütált a TV2 nagy polémiát kiváltó igazmondós show-ja, feltűnően sok szexuális témájú kérdéssel, és szintén a napokban mutatkozott be Szulák új beszélgetős műsora. Heti nézettség.
Vágólapra másolva!

Az év 10. hetében az RTL Klub volt a legkedveltebb hazai televízió, műsorát a tévézők 25,5 százaléka választotta átlagban. A TV2 21,4, az MTV 12,7 százalékot szerzett. A kereskedelmi célcsoportban, a 18 és 49 éves kor közti nézőknél az RTL 27,6 százalékot jegyzett, ezzel öt százalékot vert legnagyobb riválisára. Az MTV egyes csatornáját továbbra is inkább az ötven fölöttiek preferálják, mivel az ötven alatti felnőtteknél csak 6,7 százalékot mért az m1 esetében az AGB Nielsen.

A legnézettebb műsorok közt annyi a meglepetés, hogy a Fókusz megelőzte a Barátok közt-et (gyakran ez a két műsor gubbaszt az élen, de fordított sorrendben). A széf nyomult be a harmadik helyre, de a tízben ott tudja még az RTL a Híradó-t, az Esti Showder-t, a megunhatatlannak tűnő Cobra 11-et és Móniká-t. A TV2 három műsor delegált az első tízesbe, ott a Tények, a Napló és a Jóban Rosszban. A hét egyik nagy bemutatkozója, Az igazság ára tíz után kezdődött, így "csak" 958 ezer nézője volt átlagosan, az összes tévéző szűk harmada izgult azon, hogy szereti-e a kikötözős szexet a láthatóan nem éppen szűzies életet választó rockerlány.

Az MTV több adással is szerepel a harmincban, bár a népszavazással foglalkodó műsor csak 30. lett, 919 ezer követővel átlagosan - viszont 18 százalékos közönségaránnyal ment, ami az MTV-nél jónak számít. A hét másik nagy bemutatkozója volt Szulák Andrea talkshow-ja a köztévén, ezen 1 millió 46 ezer néző maradt. Korda távoztával sem romlott a Csináljuk a fesztivált nézettsége, erre pont annyi néző volt kíváncsi, mint a TV2-t elhagyó énekesnő beszélgetős-dalolós műsorára. Jól ment még a Híradó és a Kékfény.

18-49

A kereskedelmi tévék alapvetően mégis a 18 és 49 éves kor közti tévézőknél mérik magukat, itt az első öt helyet az RTL foglalta el, szappanoperával, magazinműsorral, filmmel, vetélkedővel és sorozattal. House doki a hatodik helyre ért be, és még az NCIS, illetve a Tények gondoskodott róla, hogy legyen TV2-es műsor a tízben. Az igazság ára 32,3 százalékos közönségaránnyal mutatkozott be, ami javulhat és romolhat is: mindenesetre a görbén az látszik, hogy a pajkos gruppie összeomlása után jóval kevesebben maradtak a képernyő előtt, hogy a postással huncutkodó nagyi kalandjain kuncogjanak.

Bővebben a következő oldalakon.