A nézettség szempontjából az MTV aligha bánná, ha folyamatosan Eb-k és futballvébék mennének, ugyanis régen látott magasságokba szökkentek a mutatók. A 18-49-es korcsoportban - ahol az MTV gyakran csak 4-5 százalékokra volt képes, és rendszeresen kikapott a Cool tévétől is - az elmúlt héten 14,6 százalékot jegyzett, azaz nagyjából megháromszorozta az Eb előtti részesedését. Ezzel a reklámozóknak fontos kategóriában 15,3 százalékos RTL Klub és a 13,3 százalékos TV2 közé ékelődött be.
A teljes lakosságnál nem ennyire markáns a növekedés, de a szokott 9-10 százalék helyett elért 14,9 is jónak mondható. Ezzel párhuzamban a két nagy kereskedelmi tévé vesztett nézőket: az RTL 16,1, a TV2 pedig 15,1 százalékot jegyzett. A hármas befutó mögött a középmezőnyben a szokásos csatornák (Cool, Viasat3, Film+) találhatóak - bár utóbbi rövidesen új ellenfelet kap.
A legnézettebb műsor ezúttal is a Barátok közt volt, 1,44 millió követővel, de utána már egy meccs jön a listán, a vasárnap esti portugál-hollandot is kiemelkedő érdeklődés övezte.
Top 10, teljes lakosság
Minden műsor a legnézettebb részével szerepel
Forrás: AGB Nielsen