A TV2 Csoport főcsatorna- és csoportszinten is sikeres félévet zárt, júniusban is megőrizve ezzel piacvezető pozícióját - áll a TV2 közleményében. Nem csupán féléves átlagban, hanem az első félév minden hónapjában a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+).

2022 első felében több sikerműsor is visszatért a TV2 képernyőjére, hétvégén pedig új heti sorozat debütált a csatornán. Az előző évekhez hasonlóan a csatorna januárban az Exatlonnal nyitott, és az áprilisban véget érő All Star évad átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett. Tavasszal újra forgott a Szerencsekerék is, melynek második évada hétről hétre egyre magasabb nézői részesedést tudott elérni a 18-59 éves nézők körében, és így átlagosan a korcsoport 12,5%-a nézte a vetélkedő egy-egy részét. Hasonlóan jól teljesített a május elején 4. évadával visszatérő Drágám, add az életed!, melynek egy-egy epizódját a 18-59 éves nézők 12,4%-a látta, a teljes lakosság körében pedig – a Szerencsekerékhez hasonlóan – idősávja legnézettebb műsora lett.

Az év első felében újra ismert sztárok bújhattak más előadók bőrébe a Sztárban sztár színpadán, és a 8. évad átlagosan, mindhárom kiemelt korcsoportban jelentős fölénnyel nyerte idősávját. A tavaszi hétvégék sikere elsősorban a csatorna vadonatúj, saját gyártású heti sorozatának, a Pepének köszönhető. A dunaszéphelyi pecsenyéző szereplőinek életét nyomon követő vígjátéksorozat szintén jelentős fölénnyel lett idősávja legnézettebb műsora mindhárom kiemelt korcsoportban.

Fotó: Polyák Attila - Origo

A reggelente futó Mokka és Mokkacino mind féléves átlagban, mind az egyes hónapok tekintetében az idősávjuk legnézettebb műsorai voltak mindhárom kiemelt korcsoportban. A főműsoridős Tények júniusban nem csak a 18-49 éves nézők körében nyerte az idősávját, hanem továbbra is idősávja legnézettebb műsora a teljes lakosság körében is, ami azt jelenti, hogy átlagosan több, mint félmillióan nézték egy-egy adását, amihez 22,0%-os átlagos közönségarány párosult (célcsoport: A4+).

Ennek is köszönhetően, az év első nyári hónapjában, júniusban a TV2 a 18-59 évesek körében 8,1%-os közönségaránnyal, a 18-49 évesek körében pedig 8,0%-os közönségaránnyal lett a legnézettebb csatorna, amivel az RTL Klubot azonos sorrendben 0,9%ponttal és 0,8%ponttal múlta felül teljes napon.
A TV2 Kábelportfólió zászlóshajója, a Mozi+ 2022 első félévében átlagosan nemcsak teljes napon őrizte meg vezető pozícióját, hanem már főműsoridőben is az első helyet birtokolja a kábelcsatornák versenyében, mind a 18-59 éves, mind a 18-49 éves nézők körében.

A TV2 Csoport az év eddigi hónapjaihoz hasonlóan júniusban szintén sikeresen megőrizte piacvezető pozícióját teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 évesek körében 22,4%-os, a fiatalabb, 18-49 éves korcsoport esetében pedig 21,4%-os nézői részesedést jelent (RTL Magyarország mindkét korcsoportban egyaránt 17,9%) - áll a közleményben.

Live + As live adatok
Főműsoridő: 18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás