ok.hu




Katalógus


magyar színészek


filmek


magyar együttesek


sportolók


külföldi színészek


politikusok


magyar énekesek


külföldi együttesek


Linkek


Inside zenekar


Kiss Gergő


Lakatos Márk


Tankcsapda zenekar


Emil.RuleZ!


Bëlga


Fresh


KFT zenekar


Palik Dakar Team


Sziámi zenekar


Animal Cannibals


Zsédenyi Adrienn


Szabics Imre


Ákos


Bódi Sylvi


Amorf Ördögök


Himalája-expedíció


NEO együttes


Stahl Judit


Eszenyi Enikő


Szentpéteri Csilla


Gyorskeresés





[origo] klikkbank
pénzügyi chatsorozat


Kerezsi Tibor


Vámosi-Nagy Szabolcs


Borza Gábor


Kupa Mihály


Felcsuti Péter


A Wizz Air nem tart a Ryanairtől
2007. október 17., szerda, 12:00|Utolsó módosítás: 2007. október 17., szerda, 17:59

A cikk betűmérete:kisebbnagyobb

A vezető hazai diszkont légitársaság, a Wizz Air a napokban jelentette be, hogy 50 új repülőgépet vásárol. Ezzel a legnagyobb fapados cégek sorába léphet majd a társaság. A vendégszobában járt Kázmér Natasa, a Wizz Air kommunikációs igazgatója, akitől megtudhattuk, hogy cége nem tart a Ryanair megjelenésétől, egyelőre nem tervezik a tőzsdei megjelenést és érdeklődve várják a hosszú távú fapados cégek megjelenését.


Ferihegy megmarad 1/2. oldal >>

Fotó: Hirling Bálint
Ajánlat
Repülőjegyeket az [origog-ról!
Városlátogatások az Utazási Magazinban
A Wizz Air honlapja
Ajánlat
Ötven új Airbus-t vesz a Wizz Air
A Wizz Air nyerte a fapados háborút
Csomagdíjat vezet be a Wizz Air
Európai kisvárosok fapadossal
A világ legjobb fapadosai

Kázmér Natasa: Hello mindenkinek, várom a kérdéseket!

Szia Natasa mivel is foglakozol pontosan? [SKORPI]
Iparági kapcsolatok, sajtó, PR, belső kommunikáció, ilyenek.

Milyen érzés ilyen vállalatnál dolgozni? [kisxivem]
Nagyon klassz. Ez az a hely, ahol a sok munka meghozza az eredményt. Nagyon élvezem.

Hány éves vagy, és mikor kerültél a céghez? [rugoseriff]
34, és a nulladik napon :-). Benne voltam az alapítócsapatban 2003-ban.

Ferihegy marad a fő bázis Magyarországon

Szia Natasa, az lenne a kérdésem, hogy tervezi-e esetleg a Wizz Air írországi Shannon reptér és Budapest közötti járatok üzemeltetését? Jelenleg nem szerepel rövid távú terveink között. [fotós vagyok 25]
Jelenleg nem szerepel rövid távú terveink között.

Pedig Írország nyugati részén rengeteg magyar él, és Dublin nagyon messze van. Ha haza akarunk menni, csak 2 géppel tudunk. [fotós vagyok 25]
Minden légitársaságnak megvannak a saját fő piacai. A mi üzemelésünkbe Írország Magyarországról nehezen fér bele. De ki tudja mit hoz a jövő.

Jó napot kívánok! Az után érdeklődnék hogy Önök mikor vesznek bele újabb helyeket az utazási célok közé? [basskiller18]
A célállomások kiválasztása folyamatos. Az, hogy végül is mikor és hova indítunk új járatokat , az dönti el, hogy hova van valós igény. Egyébként nyáron volt 5 új város is. Télen meg indítjuk Milánót.

Egyiptom és újabb spanyol célpontok esetleg? [pendragon44]
A régi slágerek biztosan visszajönnek, hogy lesz e teljesen új, nem tudom még.

Szia Natasa. Tengeren túlra repültök? [aNikolett27]
Nem és nem is tervezzük.

Szia Natasa! Kérdezném, hogy Ferihegy mellett, lesz-e esetleg más Magyarországi reptér a tervbe véve? [Pasi33]
Tárgyalunk a többiekkel is, de Magyarországon az a helyzet, hogy nagyon centralizált a légipiac. Máshova is lehet berepülni szezonálisan vagy akár egész évben is (bár erre nincs nagyon példa egyenlőre), de nekünk itt bázisunk van (azaz repülőgépet és személyzetet is állomásoztatunk Budapesten), és erre jelenleg a főváros az egyetlen alternatíva.

Minél olcsóbb, annál jobb

Mi a véleménye az érthetetlen repülőjegy-ár hirdetésekről az interneten? Meg a rejtett költségekről? [redleadr]
Rejtett költségek nálunk nincsenek, hiszen március óta bruttó árakat kommunikálunk. Ez azt jelenti, hogy a reklámokban a teljes árat tüntetjük fel, és a foglalás közben is rögtön az elején látszik a bruttó (all inclusive) ár.

Szia Natasa:milyen árakkal dolgoztok? [sheron35]
Nézd meg az internetet! :-) Komolyra fordítva a szót, az árakat a piac diktálja, és ehhez kell hozzáigazítani a termelési költségeket. Azt gondolom, hogy a Wizz Air sikerének titka abban rejlik, hogy áraink folyamatosan alacsonyak és nem csupán kampányszerűen. A szabály az, hogy minél hamarabb foglalsz, annál olcsóbb a jegy. Az árak csak felfelé mennek. Simán tudsz utazni 18-20 ezer forintért, de talán olcsóbban is, ha előre foglalsz (oda-vissza, minden illetékkel, adóval együtt).

Melyik a legnépszerűbb útvonaluk? [targoncas32]
Nehéz felsorolni, hiszen mindegyik járat legalább 80 százalékos kihasználtsággal kell hogy menjen, hogy elégedettek legyünk. Szeptemberben pedig 88 százalék fölött volt az átlag. Tehát telítettség alapján nehéz megállapítani. Talán úgy fogalmaznék, hogy nyáron nagyon népszerűek a nyaralóhelyek (Burgasz, a spanyol és görög városok), ősszel és tavasszal a romantikáé a főszerep: Róma, Párizs. Egész évben jól megy London és Brüsszel például, mert oda sokan járnak dolgozni.

És melyek a legkifizetődőbbek? [K_szonja]
Nehéz röviden megfogalmazni. A logika szerint a rövidebbek kifizetődőbbek, de nem csak a hosszúság számít, hanem hogy mennyire népszerű, kik utaznak, mennyire olcsó és hatékony a repülőtért, stb.

Miért olyan rövid ideig tartanak az akciók? Lehetnének bevállalósabbak is. [altus]
Jó, de azért a változatosság is fontos, nem? Minden héten van valami új. :-)


1/2 következő oldal >>

1. Ferihegy megmarad

2. Kedvezőbb a lengyel piac



Küldje tovább ismerősének!


Írjon nekünk! Médiaajánlat Impresszum Adatvédelem!

Iratkozzon fel RSS-hírcsatornáinkra!

Az [origo] kiadója az Origo Zrt. © Minden jog fenntartva










2008




2007




2006




2005




2004




2003




2002




2001




2000





Zagar
együttes
November 6-án (csütörtök) 14.00 órakor