Massa zárta az élen a bahreini tesztet

Vágólapra másolva!
Felipe Massa végzett az élen a tesztek zárónapján Bahreinben. A Ferrari brazil versenyzője új pályacsúcsot autózott, miközben az új aerodinamikai csomagon dolgozott. Massa mögött a Renault duója, majd Raikkönen és a világbajnok Alonso következett.
Vágólapra másolva!

Massa az F2007-es továbbfejlesztett aerodinamikai csomagján dolgozott, és bár legjobb idejét új gumikkal érte el, úgy tudni, nem kvalifikációs kört teljesített, tehát rendesen meg volt tankolva az autója, ami még jobban nyomatékosítja a Ferrari erejét.

Az olasz alakulat hosszú etapjai továbbra is jónak tűnnek, így nem is csoda, hogy Massa elégedetten nyilatkozott az eheti teszteket követően: "Nem csak az a fontos, hogy egyenletes teljesítményt nyújtson az autó, gyorsnak is kell lennie. És ezen a héten egyenletesen gyorsak voltunk" - mondta a brazil versenyző a nap végén.

Massa mögött a Renault finn versenyzője, Heikki Kovalainen végzett, aki kedden csúnyán összetörte az R27-est. Az újonc sofőr miatt azonban egy alkalommal meg kellett állítani a tréninget, mikor megállt alatta a versenygépe. Kovalainen négy tizedmásodperccel végzett a Ferrari brazilja mögött, akit további egy tizeddel lemaradva csapattársa, Giancarlo Fisichella követett a harmadik helyen.

A Ferrari finn pilótája, Kimi Raikkönen - aki szintén az új aerodinamikai csomagon dolgozott - a negyedik pozícióban végzett, a világbajnoki cím birtokosa, Fernando Aloso előtt. A spanyol pilóta a McLaren újdonságait tesztelte, és elégedetten nyilatkozott a nap végén. A hatodik helyen a Honda Racing brazilja, Rubens Barrichello végzett, akit a McLaren tesztpilótája, Pedro de la Rosa követett a hetedik pozícióban.

Az amerikai Scott Speed kimagaslóan teljesített a Toro Rosso új autójával, melyet a nyolcadik helyre kormányzott, megelőzve David Coulthardot, aki az RB3-assal a kilencedik pozícióban landolt.

A BMW Sauber utolsó napja sem volt problémamentes. Bár az F1.07-es gyors, annál inkább megbízhatatlan. Nick Heidfeld a tizedik lett, ám délután négy órakor megállt alatta versenygépe. Csapattársa sem volt szerencsésebb, Kubica autója tizenöt perccel az edzés vége előtt mondta fel a szolgálatot.

A Super Aguri sem tudta teljesíteni előre tervezett programját, ugyanis Szato olyan keményen rádobta a kerékvetőre az átmeneti versenygépet, hogy annak csúnyán megsérült a fenéklemeze.