Horvátország
ÉLŐ
Albánia

Óriási botrány: leszállítottak egy híres műsorvezetőt egy repülőről

Start of the Whitsun vacations
Fotó: dpa Picture-Alliance via AFP
Vágólapra másolva!
Több mint kétmillió forintot bukott a BBC sztárja, miután a kapitány nem engedte őt és a családját, hogy rajta maradjanak a SunExpress Londonból a törökországi Dalamanba tartó járatán kedden. Georgie Palmer időjós arra kérte az utasokat, hogy ne egyenek mogyorót, mert a lánya allergiás rá. Ők ezt megértették, a kapitány viszont aggódott a gyerekért, ezért úgy döntött, nem engedi a családot elutazni. Mutatjuk, mi történt ezután.
Vágólapra másolva!

Leszállították a BBC egyik sztárját és annak családját kedden a SunExpress Londonból a törökországi Dalamanba tartó járatáról

 - számolt be róla a The Sun

Georgie Palmer időjós arra kérte a körülötte lévő utasokat, hogy ne egyenek mogyorót lánya allergiája miatt.

Mint írták, az emberek nagyon megértőek voltak, továbbadták az üzenetet. A 49 éves Palmer azt mondta, a személyzet nem volt hajlandó megkérni az utazókat, hogy ne egyenek mogyorót, ezért volt ő ezt kénytelen megtenni. A járat kapitánya amikor ezt megtudta, az egész családot arra kérte, hagyják el a gépet. 

Köszönetet mondtam a repülőgépünkön lévő csodálatos embereknek, hogy segítettek nekünk.

Sokan közülük megöleltek minket, és megfogták a kezünket, amikor kénytelenek voltunk leszállni" - kezdte a nő az Instagramon. "Amikor elmondtam, hogy a lányunkra vigyázni kell, mindenki együttérzést tanúsított. Megkérték a mögöttük lévő embereket, hogy ne egyenek mogyorót. Elsöprő érzés volt, hogy ennyire kedvesek voltak. 

Az utasok megértették, de a kapitány dühösen ránk kiabált a pilótafülkéből.

Annyira mérges volt, hogy végül azt mondta, szálljunk le a gépről. Undorító volt, ahogyan bántak velünk – a személyzet tagjai közül senki sem mutatott egy cseppnyi együttérzést sem" - írta a televíziós. A család ezután lefoglalt egy szobát a reptéren, és másnap egy másik géppel utaztak Dalamanba, ez több mint kétmillió forint pluszba került nekik. A légitársaság máshogy látja a történteket.

Nagyon komolyan vesszük utasaink biztonságát. Sok más légitársasághoz hasonlóan mi sem tudjuk garantálni az allergénmentes környezetet járatainkon...

 Amikor ezt elmagyaráztuk az utasnak, agresszíven viselkedett a személyzettel, és megpróbált bejutni a pilótafülkébe. Munkatársaink és a fedélzeten tartózkodó utasaink biztonsága érdekében nem tűrjük el az agresszív viselkedést. Ott van a weboldalunkon, hogy az utasoknak 48 órával az indulás előtt jelezniük kell, ha egészségügyi állapotuk miatt különleges ellátást igényelnek. Ebben az esetben nem érkezett ilyen értesítés az utastól" - magyarázta a légitársaság szóvivője.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!

Mindent egy helyen az Eb-ről