Az IKEA hízeleg az LMBTQ-híveinek, de nem gondolja, hogy nagy vásárlóerejük lenne

Vágólapra másolva!
A kanadai IKEA vásárlói között nincs egyértelmű sikere annak a kanapésorozatnak, amelyet az észak-amerikai államban szintén piacvezető svéd bútorgyártó a genderideológia inspirációjával, és a bútortervezők szerint az LMBTQ-közösség elvárásainak megfelelő stílusjegyekkel dobott piacra a múlt héten. Helyesebben, az IKEA csak úgy csinált, mintha piacra dobta volna őket, az állítólagos új széria ugyanis nem más, mint reklámfogás a nemzetközi baloldali körökben „Pride-hónapnak" minősített június lezárására.
Vágólapra másolva!

Az új bútorcsalád – amely tehát az emberek fantáziájában élhet csak tovább – összesen tíz különböző kanapéból áll, színvilágukat és egyes részleteit úgy alakították ki, hogy azok az LMBTQ-csoportok mindenféle – elképzelt – identitására választ adjanak:

a homoszexuális, leszbikus, biszexuális, nembináris, transzszexuális (transgender), egyéb identitásokra és szexuális orientációkra,

amelyeket a bútorgyártó szerint már a lakberendezési tárgyakban is meg kellene jeleníteni (ha kaphatóak volnának kereskedelmi forgalomban), mégpedig az adott nemi identitás hivatalos lobogójának a színvilága szerint – hívja rá fel a figyelmet az NBC News.

Az LMBTQ-bútorcsalád a „Love Seats" fantázianevet kapta.

A kanadai IKEA Twitter-oldalán egy vásárló feltette a kérdést a gyártónak:

Az IKEA egyelőre nem válaszolt a kérdésre. Valószínűleg már nem is fog.

Ez azonban nem meglepő annak tükrében, hogy

a svéd multi végül az LMBTQ-tematikájú kanapéit sem dobta piacra,

vélhetően azért, mert nem tulajdonít komoly vásárlóerőt az LMBTQ-híveinek, még Kanadában sem.

Az IKEA LMBTQ-propagandája tehát úgy zárult, mint a Mátyás király meg az eszes lány című magyar népmese:

hoztam is meg nem is.