Érkeznek a reklámok a fuvarmegosztó vállalat autóiba

Uber, logó
(FILES) In this file photo an Uber logo is seen on a sign outside the company's headquarters location as people protest nearby in San Francisco, California on May 8, 2019. - Uber on May 18, 2020 announced it is cutting a quarter of its global workforce and trimming investment to survive the financial hit to its business from the coronavirus pandemic. The San Francisco-based company is laying off about 3,000 people and stopping some investments unrelated to its core ride-share and delivery businesses, according to chief executive Dara Khosrowshahi. (Photo by Josh Edelson / AFP)
Vágólapra másolva!
Reklámok vetítése végett táblagépeket tesztel a járműveiben az Uber – jelentette be tegnap a fuvarvállalat. A változás elsőkörben San Franciscot és Los Angelest fogja érinteni, azt azonban még nem tudni, hogy az újítás mennyire széles körben fog elterjedni a jövőben.
Vágólapra másolva!

Az Uber eddig több mint 40 márkával, köztük az NBCUniversallal, a Heinekennel és a United Artists Releasinggel kötött szerződést az új Journey Ads (magyarul: utazási hirdetések) programon belül - írja a The Verge. Ennek megfelelően a fuvarmegosztó vállalat most táblagépeket tesztel járműveiben, hogy azokon reklámokat tudjon lejátszani az utasoknak. Azonban a cég itt még nem áll meg; az Uber Eats alkalmazásába több hirdetést fog beépíteni, valamint az ételkiszállító járműveinek a tetejére is figyelemfelkeltő reklámtáblákat fog felszerelni a jövőben.

A képen az Uber logója látható Forrás: AFP/Josh Edelson

A reklámok egyelőre csak az Egyesült Államok két városát: San Franciscot és Los Angelest fogják érinteni. Azt egyelőre, hogy milyen további országok számíthatnak majd a hirdetőfelület utastérben való megjelenésére.