A 76 éves Arnold Schwarzenegger vállalta a feladatot, hogy reklámozza az új Parkside termékeket. A "You Got This" mottóval megjelent kisfilmben a színészlegenda olyan ikonikus filmjeit idézi meg, mint például a Terminátor és az Ovizsaru - míg az egyik jelenetben sötét napszemüvegben akkus fúrót és kézi körfűrészt dobál, addig a másikban kisgyerekeknek magyarázza, milyen fontos a kreatív gondolkodás.
Ehez kapcsolódó közleményében a Lidl azt írta, hogy Arnold Schwarzenegger "tökéletesen illik" a Parkside termékcsalád termékeihez, és olyan fogalmak kapcsolódnak hozzá, mint az
erő, az ambíció, a gyakorlatiasság és a vagány hozzáállás".
Az üzletlánc új reklámja számos európai országban fut jelenleg, és mindenhol rácsodálkoznak a rajongók, hogy Schwarzi promotálja a legújabb barkácseszközöket. A Lidl 31 országban - köztük Magyarországon - van jelen, összesen mintegy 11.200 áruházzal és több mint 200 logisztikai központtal, tehát Európa egyik vezető diszkontáruházlánca - emeli ki a Promotions.hu.
Azt nem tudni, hogy a Terminátorral készült reklámfilm a magyar televíziós csatornákon is látható lesz-e, de alább megtekinthető: