Már itthon is rendelhető az idei Év Autója, de megkérik az árát - Jeep Avenger bemutató

Jeep Avenger
Vágólapra másolva!
Magyarországon is bemutatkozott a Jeep első villanyautója, az Avenger, amit kifejezetten az európai piac számára terveztek.
Vágólapra másolva!
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

A Jeep marketingrészlegének köszönhetően a legtöbbünk tudatalattijában az amerikai életérzés kapcsolódik az 1941-ben alapított terepjáró-gyártóhoz (amelynek neve a magyarban rég köznevesült, hasonlóan a Frigidaire hűtőszekrény-gyártóhoz), az új Avengernek azonban

semmi köze a tengerentúli világhoz,

olyannyira, hogy Észak-Amerikában nem is fogják árusítani.

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

A Stellantis-konszern olaszországi fejlesztőközpontjában, Fiat-közreműködéssel tervezték meg az európai vásárlók igényei szerint, és 2023 januárjában a Fiat 500 szülőhelyén,

a lengyelországi Tychy-ben kezdődött meg a sorozatgyártása

az európai, a koreai és a japán piac számára. Hatalmas előny a Jeep számára, hogy az Avenger idén elnyerte a rangos Év Autója címet az európai zsűritől, aminek köszönhetően olyan vásárlóréteg (pl. jómódú városi nők) érdeklődését is felkeltheti, amely korábban sosem gondolt volna arra, hogy Jeepet vegyen magának, mert az elektromos városi kiskocsik iránt érdeklődik.

Egyelőre csak elektromosként jön

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

Sokak szerint a díj elnyerését a remek olasz dizájnnak és az európai trendekbe illeszkedő, tisztán elektromos hajtásának köszönheti az Avenger, amelyet jelenleg csak egyféle kivitelben, 156 lóerős, 260 Nm nyomatékú villanymotorral és elsőkerék-meghajtással gyártanak. A bruttó 54, nettó 51 kWh kapacitású, padlóba rejtett lítium-ion akkumulátor vegyes üzemben a WLTP mérési ciklus szerint

400 km hatótávot ad,

de városban állítólag 550-et is el lehet érni vele, ha valakinek nagyon könnyű a jobb lába, és nem zavarja, ha Eco üzemmódban kell használni a kocsit, amelyben a teljesítmény 82 lóerőre csökken.

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

Háztartási konnektorból 26, 7,4 kW-os váltóáramú töltőről 8, 11 kW-os váltóáramú töltőről 5 és fél óra alatt lehet 0-100 százalékra feltölteni az akkumulátort, de 100 kW-os egyenáramú töltéssel 26 perc is elég az ajánlott, 80 százalékos szint eléréséhez; a töltést a távolból, applikációval is lehet vezérelni.

Nagynak tűnik a képeken, pedig kisebb a Vitaránál

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

Az Avenger a Willys Jeep óta a legkisebb modellje a márkának, 408 centis hosszúságához 178 centis szélesség és 153 centis magasság tartozik, a tengelytávja 256 centi.

Egy Suzuki Vitaránál 9 centivel rövidebb és 8-cal alacsonyabb, de a tengelytávja 6-tal hosszabb.

Általában ez utóbbi adat szokta meghatározni a hátsó helykínálatot, de a Jeepben ennek ellenére kisebb a hely, mint a Suzukiban: a Fővárosi Állat- és Növénykertben tartott statikus hazai bemutatón beültem a szűk ajtónyíláson át a 178 centis magasságomra beállított vezetőülés mögé, a térdeim már az ülés háttámláját nyomták. Tágasnak számít viszont ebben a kategóriában a 355 literes csomagtartó, valamint a 34 literes össztérfogata a kabinban található tárolórekeszeknek.

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

A belső teret az olcsó, kemény műanyagok uralják, de a formák és a színek vidámak, és jópofa a váltó helyén lévő, hajtogatható mágneslappal takart tárolórekesz is. Nagyon kényelmesek az első ülések, a kormány jó méretű és fogású, hossz- valamint tengelyirányban is állítható.

Bírja a terepet?

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

Az Avenger a Stellantis-konszern széles körben használt eCMP2 platformjára épül, arra, amelyikre a Peugeot e-2008, a Citroën ë-C4, a DS 3 és az Opel Mokka-e is. Azonban

a mérnökök átdolgozták a Jeep igényei szerint az alapokat,

hogy az autó alkalmas legyen enyhe terep leküzdésére, annak ellenére, hogy csak fronthajtású. Mindenesetre az offroadozást a kategória legjobb terepszögei (20˚, 20˚, 32˚) és legnagyobb hasmagassága (200 mm) mellett alsó védőlemez, hatféle vezetési üzemmód (Homok, Sár, Hó, Sport, Normál, Eco) és lejtmenet-vezérlő elektronika segíti, továbbá a villanymotor azonnal elérhető nagy nyomatéka és a kuplungmentes erőátvitel is.

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

A – kizárólag Sport üzemmódban – 156 lóerős villanymotor 9 másodperc alatt gyorsítja fel az 1,54 tonnás Avengert 0-100 km/h-ra, a végsebességet az akkumulátor védelme érdekében elektronika korlátozza 150 km/h-ban. Egyes piacokon később benzines lágy hibrid és összkerékhajtású változatok is megjelennek majd, egyelőre nem tudni, hogy Magyarország is köztük lesz-e.

Mennyibe kerül?

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

Az Avenger alapára nálunk a Longitude felszereltséggel

15,99 millió forint,

ami nem kevés pénz, de legalább a felszereltség sem tekinthető fapadosnak: már ebben is benne van a LED fényszóró, a 7 colos digitális műszerfal, a 10,25 colos érintőképernyő, a tempomat, a tolatóradar, a 16 colos könnyűfém felni és az automata klímaberendezés is. 900 ezer forinttal drágább az Altitude felszereltség, amely már 17 colos felniket, adaptív tempomatot, elektromos csomagtérajtó-mozgatást, 7 helyett 10,25 colos műszerfal-kijelzőt és kulcs nélküli rendszert is tartalmaz.

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

További 1,1 millió forintot kell leszurkolni a Summit csomaghoz, a 17,99 millió forintos csúcsfelszereltségű Avengerben már a projektoros LED fényszóró, a 360 fokos, madártávlati nézetet is adó tolatókamera-rendszer, az ülés- és szélvédőfűtés, a vezeték nélküli telefontöltő, a 2-es szintű önvezető és holttér-figyelő rendszer is benne van.

Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger
Jeep Avenger

A hasonló technikájú, de csak 136 lóerős Opel Mokka-e 14,45, a Peugeot e-2008 15,13 millió forinttól indul, de házon belüli vetélytársnak tekinthető a szintén zöld rendszámos, 190 lóerős, összkerék-meghajtású, hatfokozatú automatikus váltóval szerelt, az Avengernél 18 centiméterrel hosszabb Jeep Renegade plug-in hibrid is, amit 17,3 millió forinttól lehet megvásárolni.