Nézze meg, milyen hihetetlen képességei vannak a legdrágább kínai autónak!

YangWang U8, sivatag, bemutató, autó
Vágólapra másolva!
A gigantikus méretű, több mint ezer lóerős YangWang U8 képes egyhelyben megfordulni és úszni is.
Vágólapra másolva!
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8

A kínai BYD prémium almárkája, a YangWang végre hivatalosan is bemutatta legújabb alkotását, az 5,3 méter hosszú U8-ast. A masszív, hatótávnövelős elektromos SUV egyenesen a Range Rover és a Mercedes G-osztály konkurenciája kíván lenni, ami az árán is látszódik.

Defekttel is képes száguldani

Az alvázas luxusterepjáró különleges,

aktív futóművel rendelkezik,

így kanyarban szinte egyáltalán nem dől a karosszériája, és, ha a terep megkívánja, akár 15 centivel felemelhető, ráadásul defektes kerékkel is képes 120 km/h-s sebességgel haladni.

Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8

A meghajtásáról négy villanymotor gondoskodik, amelyek együttesen 1200 lóerőt juttatnak a kerekekhez,

így nem csoda, hogy a több mint 3 tonnás SUV sportautókat megszégyenítő módon, 3,6 másodperc alatt gyorsul fel 0-100 km/h-ra.

Egy helyben megfordul

Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8

Mivel minden kereket saját motor hajt, mindegyik kerék más-más irányba és sebességgel tud forogni, ami nem csak kanyarodáskor jön jól, de így a YangWang akár egy helyben is képes 360 fokos fordulást végrehajtani, akárcsak a lánctalpas tankok. Bár a mutatványt aszfalton is képes végrehajtani, érdemes inkább laza talajon végeztetni vele, mert úgy kisebb terhelést kapnak a gumik és a hajtáslánc.

Igazi luxust kínál a kiváló anyagokból épített (Nappa bőrrel burkolt, valódi fabetéteket tartalmazó), tágas, ötszemélyes utastér a 22 hangszórós prémium hifivel, a forróköves masszázst kínáló első ülésekkel, az illatosítóval és a beépített hűtőszekrénnyel, amely a leállítás után 12 órán át képes még hűteni.

Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8

Természetesen a hátsó szórakoztató rendszernek is van egy-egy képernyője, sőt, a második üléssor kartámaszába is integráltak egy kijelzőt, a kiterjesztett valósággal dolgozó, szélvédőre vetítő head-up display pedig nem kevesebb, mint 70 colos.

Úszik a vízben

Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8

Míg az alapmodell 1 méteres mélységig képes vízbe gázolni, az Off-road Master Edition még mélyebbre, akár 1,4 méteres mélységig is képes lemenni a sznorkelének köszönhetően, amely az áramtermelést végző, kétliteres, turbós benzinmotor légzéséről gondoskodik a vízben. Ha ez a belső égésű motor a 75 literes tankot kiüríti, és a 49 kWh-s akku is fel volt töltve, akkor az U8-cal

akár 1000 km-es hatótáv is elérhető

a BYD szerint.

Ha 1,4 méternél is mélyebbre menne a sofőr a vízben, akkor az IP8-as vízálló szabványnak megfelelő terepjáró egy speciális „Yachting" üzemmódot aktivál, hogy megvédje magát a víztől. Ebben a fedélzeti érzékelőket felhasználva megemeli a felfüggesztést, kikapcsolja a benzinmotort, a klímát belsőlevegő-keringtető üzemmódba kapcsolja, bezárja az ablakokat és kinyitja a napfénytetőt, menekülési útvonalat biztosítva az utasoknak süllyedés esetére.

Akár 30 percig is képes a víz felett maradni az U8, és közben 3 km/h sebességgel haladni

pusztán a 22 colos kerekek forgatásával.

Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8
Yangwang U8

A YangWang U8 kiszállítása októberben kezdődik Kínában, az árak 1.089.000 jüantól (jelenlegi árfolyamon 54,7 millió forint) indulnak; ez a legnagyobb összeg, amit kínai autóért valaha fizetni kellett.