Az évtized végére kizárólag elektromos buszokat adna el a Daimler
A vállalásuk az európai kontinensre vonatkozik.
A vállalásuk az európai kontinensre vonatkozik.
A világ legnagyobb technológiai és autóipari vállalatainál még nem nyugodhatnak meg.
Felmerült a lehetőség, hogy a Mercedes csapatfőnöke bennfentes kereskedelmet folytatott.
A Daimler fontos lépést tett az elektromosság felé, a tulajdonviszonyok is változhatnak.
Az autóipari óriás szoftverfejlesztési központjai Berlinben, Tel-Avivban, Seattle-ben, valamint Pekingben találhatók.
Nőtt a cég adózott eredménye 2020-ban, még osztalékot is fizetnek.
Toto Wolff és az eddigi szponzor, az Ineos is társtulajdonosként folytatja a munkát.
A Daimler nagyobb hangsúlyt fektetne a luxusautók gyártására.
Együttműködés indul az autógyárak szintjén és összevonnak versenycsapatokat is.
Változás jöhet az F1-es csapat vezetésében, de tulajdonosváltást nem terveznek.