Vágólapra másolva!
Milyen az, amikor egy kampány eléri a lehető legmagasabb teljesítményt? Hogyan lehet egy weboldal látogatóiból kihozni a maximumot? Segít-e a minimalista honlap a ricsajos tarka felhozatalban? Mennyire király még a tartalom? És mi köze mindennek a pingvinekhez?
Vágólapra másolva!

Ezekre a kérdésekre osztják meg a választ a közönséggel az Üzletrész Direkt következő rendezvényének előadói. Október 29-én várják a praktikus kulisszatitkokra éhes vállalkozókat, akik a rendezvény végén szervezett keretek között köthetnek üzleti kapcsolatokat.

Az egyszerű megoldások dicsérete

Barátfalvy Sándor az Ifroxy.com alapítója honlapsablonokat kínál kifejezetten zsebbarát áron, nagyon gyors kivitelben. Az is egyénivé teszi őket a piacon, hogy mindezt kiegészítik a felhasználói élménnyel: a vásárló is felállíthatja a honlapját, miután kikísérletezte magát a rendelkezésre álló mintákkal. Mit kell tudnia a legegyszerűbb honlapnak is ahhoz, hogy vásárlókat hozzon?

Egy koleszszobából indult

Gönczy Gábor, a Stylers Group ügyvezetője harmadmagával hozta létre a webfejlesztő cégét úgy tíz évvel ezelőtt. Mára számos nagy nemzetközi projekten vannak túl, itthon a teljesítményalapú marketing egyik úttörőjének számítanak. Gábor a performance marketingről beszél az Üzletrész Direkt előadásán: hogyan optimalizálható egy kampány precíz webanalitika segítségével? Hazai és nemzetközi példákon keresztül mutatja be, milyen eszközökkel hozható ki a legjobb teljesítmény egy-egy kampányból.

Rafinált és okos szövegek

Pogátsnik László, az Üzletrész Direkt kampánymenedzsere a keresőoptimalizálás legújabb trendjeiről fog beszélni. Előadásában rávilágít a minőségi tartalom egyre nagyobb szerepére, és arra, hogyan lehet olyan szöveggel felvértezni honlapunkat, amely a keresőmotorok és a felhasználók számára is ideálisak. Szó lesz azokról a technikákról, melyeket a korábbi SEO-s gyakorlatból el kell felejteni, vagy legalábbis átértékelni.

Aknázzuk ki a nárcizmust

Túlteng az énünk a huszonegyedik században, a nárcizmus korát éljük, véli Nebehaj Vanda, az Üzletrész Direkt ügyfélkapcsolati menedzsere. Mutogatjuk magunkat, és ha nem kapunk lájkokat, egzisztenciális szorongás vesz erőt rajtunk. Nem kivétel ez alól egy cég, egy márka Facebook oldala sem. Fontos tehát kitűnni, azaz hírértékűnek lenni, de egyre nehezebb, hiszen mindenki erre törekszik. Minden kkv-nak érdeke foglalkozni a brandépítéssel. Ennek fogásairól szól majd az előadás.

Az ebédszünet után kapcsolatépítő találkozó várja a résztvevőket, ahol bemutatkozhatnak és potenciális új üzleti partnereket ismerhetnek meg. Ezen a linken lehet jelentkezni.

Forrás: Origo

És hogy mi köze ennek az egésznek a pingvinekhez? A workshopon kiderül.