A bizalom kódja

2015.05.22. 16:06

Ismét rendezvényt szervez az Üzletrész Direkt. Ez alkalommal négy előadó ad át egy-egy olyan stratégiát, amellyel vállalkozás és vásárló között megteremthető a bizalom.

Bizalom nélkül nincs üzlet, azt azonban nem lehet megvásárolni. A bizalomért tenni kell. Szerencsére ehhez több eszköz is rendelkezésére áll. A közelgő esemény minden előadója több éve csiszolja ezt a tudást, azokról a lépésekről fognak beszélni, mit tehet egy kis- vagy közepes vállalkozás azért, hogy célközönsége sose csalódjon benne.

Szeretne még idén nagyobb forgalmat, több terméket, lelkesebb csapatot? Szeretné, ha vásárlói zömét újra köszönhetné üzletében? Szeretné, ha a partnerei is azért önt választanák, mert tudják, hogy mire számíthatnak, ha önnel üzletelnek? Akkor jó, mert szakértőink éppen ezeket a témákat fogják körbejárni június 2-án.

Forrás: dreamstime.com

Pogátsnik László az Origo Üzletrész Direkt kampánymenedzsereként már több száz hazai cég különböző online kampányát készítette elő és vitte sikerre. Korábban mint kisvállalati marketinges keresett új és költséghatékony utakat állomáshelyei számára. Előadásában a bizalom online térben való megteremtéséről lesz szó, tippeket kapunk arra vonatkozóan, hogyan építsük cégünk presztizsét és hitelességét az interneten.

Barátfalvy Sándor az internetes piac szinte mindent területén szerzett már tapasztalatot, több mint 500 webes projektet tervezett vagy menedzselt az elmúlt 15 évben. Volt programozó, majd projektmenedzser interaktív ügynökségnél (Arcus Interactive), vezetett csapatot webes célportálkészítő nemzetközi vállalatnál (Liligo.com), és dolgozott operatív igazgatóként is. Jelenleg az ifroxy.com termékfejlesztéséért és marketingjéért felelős vezető. Előadásában a Beszélő honlapokról, az interneten bemutatkozás művészetéről lesz szó. Gyakorlati tippeket ad arról, milyen dizájn és tartalom tükröz megbízhatóságot a cég honlapján.

Varga István a Business Contact Community (BCC), hazánk legdinamikusabban fejlődő networking szervezetének ügyvezetője. Nem ismer lehetetlent. Ritka az ennyire elkötelezett szakértő, kiváló tanító és még kiválóbb vezető. Előadásában a személyes üzleti kapcsolatok kialakításáról és ápolásáról kapunk gyakorlati útmutatást.

Urbán Tünde az Üzletrész Direkt médiatanácsadója, szakterülete az emailmarketing. Előadásában rávilágít arra, hogyan érdemes felépíteni egy hírlevelet, hogy az valóban érdekes legyen és jól konvertáljon.

Várjuk 2015. június 2-án 9 órakor az Origo Zrt. székházában. A rendezvény ingyenes, de regisztrációhoz kötött, amit itt tud megtenni.