A Kreatív számolt be róla, hogy Huvudroll néven limitált szériás, húsgolyós gyertyákat dobott a piacra az IKEA, új szintre emelve az illatmarketing fogalmát.

A feltehetőleg komoly meetingen megszületett ötlet nem trollkodás: a gyertyák a nagyobb, amerikai Store in Box promóció részei, amiben a vásárlók egy dobozban vihetik haza az ikeás vásárlóélmény különböző illatait. Az áruház a tízéves családi programját, a Family kártyásokat ünnepli a remek ötlettel, a megvalósításon pedig az Ogilvyvel dolgoztak együtt.

Egyelőre összesen 1925 darab készült és az évfordulóval kapcsolatos amerikai sorsolásos játékon lehet csak egyet-egyet nyerni. A promóidőszak augusztus 6. és 22. között fut.

Az IKEA ezzel az ötlettel olyanokhoz csatlakozott, mint például a KFC, az Apple vagy a fánkot áruló Dunkin' Donuts, akik korábban már mind alakítottak át termékeket szagos, illatos gyertyákká.