Nagy bejelentést tett a Lidl, ennek sokan fognak örülni

Lidl, Lidl logó, logó, bevásárlóközpont, illusztráció,
Budapest, Hungary - October 04, 2020: Shopping people in face mask walking in front of a Lidl store at the weekend
Vágólapra másolva!
A Lidl Magyarország legújabb intézkedéseként, a magyar vásárlók érdekeit szem előtt tartva 2023. október 28-tól csökkenti a magyar friss baromfihúsok nagy részének árát, méghozzá tartósan. Az árcsökkentésben 30-féle csirke, pulyka és kacsa frisshús érintett, a kedvezmény mértéke pedig számos termék esetében a 10 százalékot is meghaladja. A vállalat továbbra is azon dolgozik, hogy árelőnyét továbbadja vásárlóinak, akik így a lehető legjobb áron juthatnak hozzá a kiváló minőségű termékekhez - írják közleményükben.
Vágólapra másolva!

A Lidl célul tűzte ki, hogy Magyarország Kormányának törekvéseivel összhangban letörje az inflációt, amit többek között az alacsony árak biztosításával és tartós árcsökkentési programjával tud elérni - írják. A vállalat, ahogyan eddig is, továbbra is a vásárlók érdekeit tartja szem előtt, ezért a kedvezőbb beszerzési lehetőségekből fakadó és azon is túlmutató árelőnyét most is továbbadja vásárlói felé.

Az áruházlánc legújabb akciójának köszönhetően tartósan csökkenti a magyar friss baromfihúsok nagy részének árát, aminek mértéke egyes termékek estében akár a 10 százalékot is meghaladhatja.

Így olyan, a hazai háztartásokban kedvelt húsokért kell kevesebbet fizetni, mint a pulykamell, a pulykacombfilé, a pulykaszárny, a pulykanyak, a pulykazúza, a pulykamáj, a pulyka darálthús, a csirkemáj, a csirkenyak, a csirkezúza, a csirke levescsomag, a csirke alsó- és felsőcomb, a csirkecombfilé, a kacsacomb és a kacsamellfilé, de a GMO-mentes baromfitermékek is olcsóbbak lesznek.

Illusztráció Forrás: Raketir / Shutterstock

Az idei év során számos lépést tettünk már, amellyel mérsékelni tudtuk a magyar emberek kiadásait és külön figyelmet fordítunk arra, hogy a piacon elérhető kedvezményeket azonnal továbbadjuk vásárlóinknak. Legújabb intézkedésünknek köszönhetően most 30 magyar baromfitermék fogyasztói árát csökkentjük tartósan, amelyek a magyar konyha egyik alapját jelentik, és szinte minden vásárló kosarába bekerülnek.

– mondta Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető.

A vállalat év elején az elsők között indította el tartós árcsökkentési programját, melynek keretében már több mint 500 termék ára mérséklődött. A hétről-hétre megújuló akcióin felül az áruházlánc további kedvezményeket is biztosít vásárlói számára. A „Többet adunk" akciók keretében a kötelezően előírt 15 százalékos helyett 20-50 százalékos kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében. A diszkontlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel csökkenthetik bevásárlásaikat - áll a közleményben.