A Lidl célul tűzte ki, hogy Magyarország Kormányának törekvéseivel összhangban letörje az inflációt, amit többek között az alacsony árak biztosításával és tartós árcsökkentési programjával tud elérni - írják. A vállalat, ahogyan eddig is, továbbra is a vásárlók érdekeit tartja szem előtt, ezért a kedvezőbb beszerzési lehetőségekből fakadó és azon is túlmutató árelőnyét most is továbbadja vásárlói felé.
Az áruházlánc legújabb akciójának köszönhetően tartósan csökkenti a magyar friss baromfihúsok nagy részének árát, aminek mértéke egyes termékek estében akár a 10 százalékot is meghaladhatja.
Így olyan, a hazai háztartásokban kedvelt húsokért kell kevesebbet fizetni, mint a pulykamell, a pulykacombfilé, a pulykaszárny, a pulykanyak, a pulykazúza, a pulykamáj, a pulyka darálthús, a csirkemáj, a csirkenyak, a csirkezúza, a csirke levescsomag, a csirke alsó- és felsőcomb, a csirkecombfilé, a kacsacomb és a kacsamellfilé, de a GMO-mentes baromfitermékek is olcsóbbak lesznek.
Vállalatunk elkötelezett amellett, hogy a magyar gazdaság egyik meghatározó motorjaként élen járjon az magyar termékek népszerűsítésében és az élelmiszer-infláció letörésében.
Az idei év során számos lépést tettünk már, amellyel mérsékelni tudtuk a magyar emberek kiadásait és külön figyelmet fordítunk arra, hogy a piacon elérhető kedvezményeket azonnal továbbadjuk vásárlóinknak. Legújabb intézkedésünknek köszönhetően most 30 magyar baromfitermék fogyasztói árát csökkentjük tartósan, amelyek a magyar konyha egyik alapját jelentik, és szinte minden vásárló kosarába bekerülnek.
Árcsökkentési programunkat a jövőben is folytatjuk és továbbra is azon dolgozunk, hogy a legjobb árakat és kiváló minőségű termékeket biztosíthassunk a hozzánk betérőknek
– mondta Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető.
A vállalat év elején az elsők között indította el tartós árcsökkentési programját, melynek keretében már több mint 500 termék ára mérséklődött. A hétről-hétre megújuló akcióin felül az áruházlánc további kedvezményeket is biztosít vásárlói számára. A „Többet adunk" akciók keretében a kötelezően előírt 15 százalékos helyett 20-50 százalékos kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében. A diszkontlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel csökkenthetik bevásárlásaikat - áll a közleményben.