Orbán Ráhelt gyerekkorától kezdve érdekelte a turizmus és tudatosan készült is erre a pályára.
Egyetemi tanulmányait a Corvinuson kezdte, és közben már elkezdte karrierjét is építeni.
MBA tanulmányait Svájcban, a világ egyik legjobb, turizmussal foglalkozó egyetemén, a lausanne-i Ecole hôtelière-ben végezte.
Itt fogalmazódott meg benne a gondolat, hogy Budapest nemzetközi ismertségén dolgozni kell, hiszen tele van lehetőségekkel a város
- írta meg a Turizmus.com
Fontos számomra, hogy Magyarország megkapja azt az elismerést, amit megérdemel – azáltal is, hogy az utazók vonzó turisztikai célpontként tartják számon világszerte. Ehhez a meglévő hagyományainkra, a múltunk és a jelenünk értékeire kell építenünk.
Ráhel jelenleg a Magyarországon meghatározó turisztikai fejlesztésekkel foglalkozó BDPST Grouphoz tartozó BPDST Koncept ügyvezetője.
A BPDST Konceptnél hotelek és éttermek márkakoncepcióján dolgoznak, hogy a történelmi múlton keresztül olyan narratívát alkossanak, amely végigkíséri a vendéget az érkezésétől a távozásáig.
A turizmus-vendéglátás egy nagyon kiszolgáltatott szektor, ez jól látszott a Covid ideje alatt. Jelenleg a recesszió és a háború nehézségeivel kell megküzdenünk. Nem egy egzakt, kiszámítható iparágról beszélünk, nekünk van a legromlandóbb termékünk. Ha egy hotelszobát ma nem adunk el, az a lehetőség még egyszer nem adatik meg
– tér rá az aktuális gazdasági helyzetre.
Aki ebben a szakmában dolgozik, az tisztában van vele, hogy mindig is voltak nehéz időszakok, és még lesznek is, de mindeközben arra kell törekednünk, hogy a legjobbat nyújtsuk a vendégeink számára.
A 2022-es év sikeresen zárult a cég számára, hiszen a projekt most kezd beérni. A Dorothea Hotel koncepciójának megalkotása indította el a szakemberben a BDPST Koncept létrehozásának ötletét.
Az ötcsillagos luxushotel várhatóan 2023 közepétől várja majd a vendégeket. A cégcsoport decemberben nyitotta meg a szintén ötcsillagos Verno House szállodát és éttermét, a Flava Kitchen & More-t.
Orbán Ráhel szerint ezek az együttműködések kiemelten fontosak, hiszen a nemzetközi brandek így hozzák be Magyarországra a know how-t, ezért is dolgoznak együtt az IHG Hotel & Resorttal.
A magyar kultúra és identitás a szolgáltatói szektoron keresztül közvetíthető és az a meglátásuk, hogy van igény az ilyen magas minőséget nyújtó hotelekre.