Míg korábban mélyen erotikus klipjeiről, kihívó, színpadi megjelenéséről, maszturbációt idéző vonaglásáról beszéltek az emberek, most - egy radikális váltás következtében - az a hír, hogy Madonna gyermekjátékokhoz adja nevét. Az angol rózsák című mesekönyvének sikerét látva tegnap a Signatures Network és az énekesnő-színésznő aláírtak egy együttműködési szerződést különböző, gyerekeknek szánt tárgyak forgalmazására, írja a USA Today.
Miközben a napokban jelent meg Madonna második, kicsiknek szánt kötete, elkezdenek gyártani játék babákat, ruhácskákat, kozmetikai szereket, szobai dekorációt, tolltartót, vonalzót, színes füzetet és egy sor egyéb terméket, melyek az első - igen rövid - mesekönyvhöz kötődnek. A célpont ezúttal is ugyanaz, mint a könyvek elképzelt piaca: főképp a 7 és 12 év közötti gyerekek, ezen belül is leginkább a lányok.
"Nagyon örülök a lehetőségnek, hogy esélyem nyílt arra, hogy kifejlesszek egy sor csodálatos terméket, melyek kiegészítik és folytatják a könyvet és így juttatják el a pozitív üzenet a gyerekekhez" - lelkendezett a művésznő.
Az angol rózsák története kislányokról, a csoportos gondolkodásról, a megértésről és a barátságról szól. Az öt kötetből álló mesekönyv-sorozat első darabját harminc nyelvre fordították le, száznál is több országban forgalmazzák, és történelmet írt azzal, hogy - gyerekkönyvként elsőként - rögvest egymillió példányt nyomtattak belőle. A második könyv, Mr. Peabody almái címmel a napokban már megjelent több országban.
"Madonna tisztán látja, miképp kell az emberek figyelmét felkelteni. Az angol rózsák-kal egy egészen új generációt érintett meg, globális szinten" - dicsérte új üzleti partnerét Dell Furano, a Signatures ügyvezető igazgatója, miközben már a forgalmazandó babák kinézetén és a színes matricák formáján töprengett.