Leintett egy buszt és oda száguldott, ahol Sebastian Vettel a falnak ütközött
Tóth Zsombor az az ember, aki a magyar riporterek közül a legközelebb kerülhet a Forma-1 sztárjaihoz.
Tóth Zsombor az az ember, aki a magyar riporterek közül a legközelebb kerülhet a Forma-1 sztárjaihoz.
Az F1 virtuális bajnokságában tavaly bemutatkozó Sipos Patrikkal beszélgettünk.
Magyar pilóták részvételével zajló németországi gokartversenyen beszélgettünk Meik Wagnerrel.
A Magyar Nagydíjon Günther Steinerrel, a Haas csapatfőnökével beszélgettünk múltról és jelenről.
Interjúnk Hanula Barnával, aki Schumacher idején az F1-ben dolgozott, és Valentino Rossi motorja is volt a kezében.
A négyszeres nagydíjgyőztessel beszélgettünk, aki a Ferrari támogatása ellenére inkább Japánba küldi gyerekét.
Bereznay Dánielt kérdeztük arról, hogy miben különbözött a tavalyi esport-szezon a korábbiaktól.
Kling Sándor, az egyik legnagyobb F1-es csapat magyar mérnöke szerint versenyautóból nem lehet tankot csinálni, inkább a pályán kellenek komolyabb módosítások.
Szerdán kezdődik a szezon, a bajnokesélyessel tekintjük át, hol tart a virtuális versenyzés.
A szerelők versenyt futottak az idővel, a sikerük hátteréről Kling Sándort kérdeztük.
Exkluzív interjúnk a Ferrari és a Toyota korábbi F1-es motorfőnökével, Luca Marmorinivel.
Mit szólna egy F1-es Ferrari-tulajdonos, ha a Scuderia a tengerentúlon is rajthoz állna?
Dr. Lénárt Ágotával beszélgettünk arról, mi vár az F1-es pilótákra pszichológiai szempontból.
Exkluzív interjú Jarno Trullival az M4 Sport által megismételt Európa Nagydíj apropóján.
Az elhalasztott Holland GP-t rendező zandvoorti pálya felújítását vezető Jarno Zaffellivel beszélgettünk.
A tesztpadi mérnökként F1-es tapasztalattal is rendelkező Ádók Róberttel beszélgettünk.
Interjú Jacques Villeneuve-vel, a Forma-1 1997-es világbajnokával.
Rémi Taffinnal, a Renault motorfőnökével beszélgettünk az első turbós győzelmük évfordulóján.