A Google rendkívül népszerű képkereső szolgáltatása eddig szinte gyanúsan mentes volt a hirdetésektől, azonban hamarosan megváltozhat a helyzet. A vállalat bejelentett egy új reklámtípust, amelynek az a lényege, hogy a hirdetők különböző elemeket emelhetnek ki a képkeresési találatok közé becsúsztatott reklámfotókon. Ha a netező rákattint egy ilyen hirdetésre, akkor egyrészt nagyobb méretben szemügyre veheti a képet, másrészt pedig lekattinthatja a képen elhelyezett hirdetési linkeket.
Tegyük fel, hogy valaki rákeres a „váza" kifejezésre. Ilyenkor a keresési találatok között megjelenhet egy olyan hirdetés, amelyen egy asztal látható, rajta több vázával. A kép kinagyításakor a vázák felett kis buborékok bukkannak fel, a buborékokra kattintva vagy koppintva pedig betölthető a hirdető webshopjának azon termékoldala, amelyiken megvásárolható az adott váza.
A Google szerint az új formátum egyelőre szűk körű tesztelés alatt áll, a következő időszakban majd kiderül, hogy van-e értelme széles körben bevezetni.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!