Vágólapra másolva!
Óriási divat a Twitter, így tulajdonképpen nincs mit csodálkozni azon, hogy az ötletgazdák más médiumot is megcéloztak.
Vágólapra másolva!

A Twitter nevű közösségi oldalon, mikroblogon csak arra a kérdésre kell válaszolniuk a felhasználóknak, hogy mit csinálnak éppen. Az alkalmazás egyszerűsége ellenére (vagy talán éppen azért) roppant népszerű lett, mára számos híresség is rákapott.

Ashton Kutcher például lefotózta Demi Moore fenekét, és belinkelte a képet Twitterjén, mire Moore egy saját bejegyzéssel válaszolt, miszerint a kép készültekor épp férje öltönyét vasalta. A hasonló idétlenkedések valahogy emberibbé teszik, közelebb hozzák a sztárokat, így sok rajongó rákattant arra, hogy kövesse kedvence twitterezését.

Erre az új hóbortra épít egy készülő reality, melyet a Twitter fejleszt az Office-ért felelős Reveille Productionsszel és a Nem ér a nevem-et is gyártó Brillstein Entertainment Partnersszel közösen. A műsorban átlagemberek versenyeznek, akik a Twitteren keresztül interaktív kapcsolatban állnak bálványukkal - a pontos formátumról egyelőre nem árultak el többet a készítők.

"A Twitter átalakítja az emberek, különösen a hírességek és rajongóik közötti kommunikációt" - mondta az Associated Pressnek a Reveille egyik vezetője, Howard T. Owens, aki a készülő műsortól azt reméli, hogy a Twitterben rejlő potenciált a tévében is kiaknázza majd.