Két Tom Hanks is megpróbálta elkapni Kovács Patríciát

Kovács Patrícia
Vágólapra másolva!
Az 50. héten a Hungary's Got Talent volt a legnézettebb műsor, 1 millió 128 ezer embert érdekelt. A második helyet a Faterok motoron című film szerezte meg, ez után következett csak a Barátok közt, majd az RTL Klub Híradó-ja, a TV2 először a hatodik helyen szerepel a Tények-kel. A Duna TV két műsorral került be a legjobb húszba, a tizennyolcadik és a huszadik helyen végzett a Kisvárosi doktor, illetve a Maradj talpon!.
Vágólapra másolva!
Forrás: Origo

A heti Médialiftben felfelé tart Mogács Dániel, aki a Magyarország, szeretlek!-ben vendégeskedett, vasárnap este, a műsor idején a Duna TV volt a második legnépszerűbb csatorna. A produkció 10,7 százalékos közönségaránnyal zárt, ez volt a nemzeti főadón az este legjobb eredménye.

A szombat a Hungary's Got Talent-ről szólt, a műsorral megnyerte a hetet az RTL Klub, az egyik zsűritag, Horgas Eszter ezért kapott tőlünk zöld nyilat.

A TV2 a Terminált küldte a tehetségkutató ellen, kevés sikerrel,

ebben az időszakban a Duna TV is meg-megelőzte a Szerencseszombat-tal és a Játék határok nélkül-lel. Később egyébként ott is egy Tom Hanks-film ment, a Számkivetett, abban az időben a közmédia fő csatornája volt a második legnépszerűbb. Mutatjuk grafikonon is, hogyan alakult a hétvége:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés
Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Alább láthatja az 50. hét húsz legnézettebb műsorát is, minden produkció a legnépszerűbb adásával szerepel:

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

A hetet az RTL Klub nyerte, a heti átlagos közönségarányt tekintve 2,3 százalékpontot tudott ráverni a TV2-re.

A Duna TV 6,4 százalékkal szerezte meg a harmadik helyet,

a közmédia többi csatornái közül az M1 és az M2 szerepel még a listán, előbbi a hatodik, utóbbi a nyolcadik pozícióban, holtversenyben a Comedy Centrallal.

Forrás: Origo / Nielsen Közönségmérés

Nézettségelemző gyorstalpaló

A közönségarányt százalékosan ábrázoltuk, ennek a rövidítése SHR%. A grafikonok a tévétársaságok heti átlagos közönségarány-adatait mutatják. Arról árulkodnak, hogy a teljes lakosságból a tévét nézők hány százaléka nézte az adott csatornát. Minél nagyobb a szám, annál népszerűbb a csatorna az adott célcsoportban.

Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.