Mel B nemrég kitett az Instagram-oldalára egy képet egy plakátról, amely a brit Tesco klubkártyáját hirdeti az énekesnő régi fotójával, a Spice Girls Stop című számára is utalva a szöveggel:
A bejegyzéshez Mel B csak annyit írt, hogy szeretne mihamarabb beszélni a Tesco vezérigazgatójával, amiből a rajongók egy része arra következtethetett, hogy a vállalat engedély nélkül használta az ominózus fényképet.
Mint kiderült, a Tescónak volt engedélye, csak épp azt az üzenetet kommunikálta rosszul, ami miatt Mel B belement a kampányba – ő ugyanis azért vállalta, mert a klubkártya használatával a Women's Aid segélyszervezetnek is gyűlt az adomány, ez azonban csak az apróbetűs részben olvasható a plakáton.
A Tesco vissza is vonta a plakátokat, miután értesült róla, hogy az énekesnő nem elégedett velük, Mel B viszont így is megköszönte nekik a közreműködést, azt írta, félreértésről volt szó, rosszul kommunikáltak egymással: