Ezzel az új módszerrel kényelmesen befizethetők a csekkek

telefon, technológia, mobiltelefon, mobil, okostelefon, ember, illusztráció, telefonos ügyintézés
Close-up image of male hands using smartphone at night on city shopping street, searching or social networks concept, hipster man typing an sms message to his friends
Vágólapra másolva!
A Gránit Bank arculata megújult, és ezzel egy időben új innovációkkal is jelentkezik a bank. Közülük edukációs célokat is szolgál a mobilappban gyakorlatilag egy kattintással megvalósítható csekkbefizetés. Nem kell utazni, nem kell postafiókat keresni, pusztán egy okostelefonra van szükség és az otthon kényelméből, akkor, amikor az ügyfél szeretné, öt másodpercen belül megtörténik az átutalás.
Vágólapra másolva!

A külső megújulással együtt újabb innovációkat is bevezet a bank, amelyek közül a Gránit eBank (mobil app) alkalmazásban elérhető csekkes befizetés edukációs célokat is szolgál. Az új funkció fokozatosan érhető el hétfőtől mind az Androidos, az iOS-es és a Huawei telefonokon.

A Gránit eBank mobilapplikációban sárga és fehér csekket is befizethetnek az ügyfelek az „Átutalás" menüpontban a „Csekk befizetés" opció kiválasztása után. A csekk adatait az app az okostelefon kameráján keresztül beolvassa, az ügyfélnek csupán az utalás címzettjét kell megadnia.

Amennyiben a tranzakció adatait rendben találja, biometrikus azonosítással vagy mPIN megadásával egyszerűen kiegyenlíti az összeget, amely az azonnali fizetés keretében öt másodpercen belül teljesül.

Ez az innovatív megoldás közelebb hozza a mindennapokban továbbra is csekket használó ügyfeleket a digitalizáció élményéhez, időmegtakarítást jelent a számukra, nem kell sorban állniuk a postán, egyszerűen, kényelmesen, bárhonnan, bármikor befizethetik számláikat, akkor, amikor azt az ügyfél szeretné.

A Gránit eBank mobilapplikációban sárga és fehér csekket is befizethetnek az ügyfelek Forrás: Gránit Bank

A Gránit Bank számára a pénzügyi innováció fontos alapérték. Az ügyfelek igényeit és elvárásait szem előtt tartva a bank folyamatosan újabb funkciókkal bővíti mobilbanki, eBanki alkalmazását.

„Az emberek ma már mindent mobilon intéznek, így joggal várják el, hogy pénzügyeik minél szélesebb körét is biztonságosan, az okostelefonjukon tudják lebonyolítani"– hangsúlyozta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója. Az elnök-vezérigazgató kiemelte továbbá, hogy "a bank az arculatában is ki kívánja fejezni a modernséget, a biztonságos kiszolgálást, a folyamatos megújulást. Az „Ott vagyunk Neked" üzenet pedig tökéletesen fejezi ki, hogy a bank minden élethelyzetben az ügyfelek rendelkezésére áll."

A bank ügyfeleinek digitális képességét jelzi, hogy közel 80 százalékuk aktív mobil alkalmazás felhasználó, ami jelentősen meghaladja a piaci átlagot.

Egy közelmúltban készült felmérés pedig azt is visszaigazolta, hogy a bank mobilapplikációjával az ügyfelek több, mint 90 százaléka elégedett, akik elsősorban a biztonságot és azt értékelik, hogy a bank évről évre olyan piacvezető innovatív pénzügyi megoldásokat vezet be, amelyek révén a bankolás gyorsabb, egyszerűbb, élményszerű és költséghatékony. A most megvalósított, Gránit eBankban (mobil appban) történő csekkbefizetési funkción túl, a következő hetekben, hónapokban is számos újdonsággal jelenik meg a bank a piacon.