OMODA – az autómárka, mely a fiatalokkal közösen tervezi a mobilitás jövőjét

Vágólapra másolva!
Az autóipar gyökeres átalakuláson megy át – az új piaci szereplők megállíthatatlanul érkeznek minőségi termékeikkel az európai piacra. Úgy tűnhet, a „semmiből” érkeznek, de a hazájukban már évtizedek óta autók millióit előállító vállalatokról van szó, melyek komoly tudással, technológiával és  márkaidentitással rendelkeznek.
Vágólapra másolva!
Forrás: Chery Automobile Co. / Omoda Hungary

A hamarosan Magyarországon is elérhető OMODA a fentiek mellett határozott stratégiával érkezik – ez a márka ugyanis a fiatalokkal közösen, kéz a kézben fejleszti termékeit. Őket megértve, az ő igényeikre szabva, érzelmi alapokra is építve nem csupán funkcionális autókat kínál , hanem termékeivel életstílus-megoldásokat ad, mindezt pedig egy modern mobilitási ökoszisztémába ágyazva teszi.

A 2023 őszén megrendezett „Globális OMODA felhasználói konferencia” sem másról szólt, mint a mobilitás új ökoszisztémájának megalkotásáról, amely az új generációs modellek, eszközök szimbiózisában valósulhat meg.

De mit is takar egy ilyen esemény a gyakorlatban?

A Wuhuban, a márka központjában tartott 3 napos esemény 30-nál is több országot és ezernél is több felhasználót látott vendégül, és leginkább őket, és nem a kiállítókat helyezte a középpontba. Magyarországról a Vezess.hu és a HVG volt jelen.

Az eseményen az OMODA és más gyártók által kínált mobilitási eszközök bemutatása mellett interaktív szakmai és élményprogramok során vonták be azt az aktív használói kört, akik már rendelkeznek tapasztalatokkal a márkák, eszközök terén.

Forrás: Chery Automobile Co. / Omoda Hungary

A cél: megérteni az új felhasználási módokat, megtalálni a kapcsolódási pontokat és erősíteni a mobilitási ökoszisztéma fenntarthatóságát, hatékonyságát.

Elektromobilitás és avant-garde találkozása egy új ökoszisztéma keretein belül

A digitális megoldások sorából kiemelkedtek az OMODA „speciálisan az alkalomra felkészített” termékei, a járművek és a kapcsolódó eszközök - drónok, töltők, sporteszközök - együttes bemutatásával.

Az esemény adott teret a márka legújabb elektromos modelljének, az OMODA E5-nek a bemutatására is, amely önmagában művészi kifejezési módokkal operál – de egyben kifejezetten jövőorientált küldetéssel bír, és különleges „felöltöztetése” ezt is jelképezte. Dinamika, stílus és elegancia – ezek páratlan kombinációja teszi különlegessé az új modellt, a márka jövőjének egyik hősét.

A gyártó egyik kulcsmodellje, az OMODA 5 is különleges, kápráztató „öltözetet” vett magára. A művészet és technológia e kivételes találkozása igazi avant-garde módon mutatta be a „határok lebontását” egymástól a mindennapokban távolabb álló, de külön-külön élményt nyújtó dolgok, tevékenységek közelítésével.

Robotaxi és boutique-kerékpár

A Tech Day-en bemutatásra került az OMODA új generációs hibrid meghajtása, amely az erő és a hatékonyság magasabb szintű kombinációját ígéri, kikövezve az utat a zöldebb közlekedés felé, de a környezet iránti nyitottság keretében itt debütált a márka első „boutique – kerékpárja” is, ami új divatirányt mutathat egy több százéves közlekedési kategóriában.

A városi közlekedésben a részben vagy teljesen önvezető közlekedési megoldások is egyre inkább előtérbe kerülnek – erre pedig a Robotaxi program az OMODA kapcsolódási pontja.

Forrás: Chery Automobile Co. / Omoda Hungary

Együtt az OMODA-val a zöldebb úton

A mobilitás és a fenntartható, modern életvitel jövőálló összeolvadása az OMODA márka stratégiájának alapja, ennek demonstrálására az eseményen aláírásra került egy közös nyilatkozat az IUCN-nel (International Union for Conservation of Nature”) való együttműködésről, mely csak egy a sorban következő, fenntarthatóbb autógyártást célzó kezdeményezések közül.

Hiába ugyanakkor a technológiai fejlődés, ha azt nem támogatja a felhasználói magatartás és tudatosság. A konferencián a vállalat szakmai programokkal segítette elő, hogy a megoldások egyre jobban beépüljenek a mindennapi „mobilitási gyakorlatokba”.

Az alacsonyabb karbonkibocsátás vezérelve és az ehhez kapcsolódó edukációs misszió együtt jár az OMODA technológiai fejlődés iránti elkötelezettségével.

Európa kapujában

A rendezvényen a nemzetközi sajtó képviselőinek a tesztutakkal is egyértelművé vált, hogy a márka európai piacra lépése egy jól felkészített, értékközpontú megközelítéssel történik, amely elengedhetetlen az európai vásárlók számára. A termékek minősége, az új fejlesztések, a közlekedési ökoszisztémában való gondolkodás és értékdemonstráció előrevetítik az OMODA termékeinek versenyképességét az európai újautó piacon.

Shawn Xu, a márka igazgatója beszédében egyértelművé tette – a márka folyamatosan a technológia és az ember, a környezet közeledését fogja keresni, egyben szeretné megváltoztatni az autókkal, autózással kapcsolatos régi - az új trendek fényében már vegyes - megéléseket, megítéléseket. Ebben pedig az álmaikat megvalósító, trendi és modern fiatalok lesznek a márka segítségére a jövőben is.

Az OMODA márkáról

Az OMODA a kínai Chery anyavállalat személyautókat gyártó márkáinak egyike, a Chery további forgalmazott márkái az európai piacon a JAECOO és az EXEED. Az OMODA elnevezés az „O”xigén és a divat („Moda”) szóösszetételből képviseli a frissesség, természetközeliség és stílus különleges egyvelegét.

Az OMODA anyavállalata 2022-ben 1,2 millió feletti gyártási számával az 5 legnagyobb kínai autógyár között van, és máris jelentős nemzetközi jelenléttel rendelkezik, amely az európai bevezetéssel tovább bővül.

További információk: http://www.omodahungary.hu/

https://www.facebook.com/profile.php?id=100075860890243