Megdöbbentő bejelentést tett a Porsche arról, milyen autókat fog gyártani a jövőben

Porsche 911 GT3 RS
Mind a három üzemmódban (normál, sport, versenypálya) a hátsó szárny lapja fékezéskor szinte függőleges helyzetbe áll (légfék), amivel 200 km/h-ról 2,5 méterrel csökkenti a féktávolságot
Vágólapra másolva!
A Porsche úgy tervezi elektromossá alakítani modellpalettáját, hogy 2030-ra az elektromos járművek értékesítésének 80 százalékát tegyék ki. A 911-es maradna az egyetlen belső égésű motorral szerelt autó.
Vágólapra másolva!

Miután a Porsche e-üzemanyagokba fektetett, a vállalat lobbizni kezdett uniós szinten is azért, hogy 2035 után is engedélyezzék a Porsche 911 gyártását.

A sportkocsi maradna az egyetlen belső égésű motorral szerelt modell a gyártó kínálatában.

Forrás: Porsche

Az e-üzemanyagot megkötött szén-dioxidból és megújuló forrásból származó hidrogénből állítják elő - amikor elégetik, újra szén-dioxid keletkezik, ami támogatói szerint zéró kibocsátásúvá teszi.

Autóipari szakértők szerint az e-üzemanyagokat csak a piac kis részét képező, felsőkategóriás modellekben fogják használni. Az e-üzemanyagok jelenleg jóval többe kerülnek, mint a benzin vagy a gázolaj.