A CBA páratlan sikere az Arany Őszön

Vágólapra másolva!
A múlt héten mutatkozott be a magyar áruházlánc a moszkvai élelmiszerexpón. Olyan fényesen sikerült, hogy a terjeszkedés mellett döntöttek, árulta el az MTI-nek Fodor Attila, az áruházlánc kommunikációs igazgatója.
Vágólapra másolva!

Hogy a cirill betűsor a CBA-t formázza majd, vagy Hungarikum Delikát lesz az üzlet neve, egyelőre nem tudható, de az orosz piac erőteljes érdeklődése cáfolhatatlan. A magyar áruházlánc csaknem 50 különféle kiváló minőségű élelmiszerét kóstolhatta meg az érdeklődő orosz közönség, köztük saját termék – borok, pálinkák, lekvárok – is szerepelt, ezek a magyar húsok, mézek, borok, pálinkák, konzervek minden várakozást meghaladó mértékben elnyerték tetszésüket. Ezért a CBA-nál úgy döntött a menedzsment, hogy kiépítik az orosz kereskedelmi kapcsolatokat is. Az áruházláncnak már vannak tapasztalatai e területen, ugyanis hat környező kelet-közép-európai ország nemzeti élelmiszerkereskedelmi csoportjával alakított ki társulási kapcsolatot. Fodor Attila szerint nemzeti érdek, hogy a legkiválóbb magyar élelmiszerek, köztük a hungarikumok, az eddiginél jóval nagyobb mértékben jelenjenek meg az orosz piacon.