Már korrigálják a hibás gázszámlákat

Vágólapra másolva!
Elekzdődött a 2016. február 9-e és február 23-a között kiállított, a diktálós fogyasztókat érintő helyzet korrekciója. A szervezet téves adatokat kapott az E.ON-tól, ez okozta a hibás számítást. A diktálási időszakban érkező márciusi mérőállás alapján készülő számla reklamáció nélkül is kiegyenlíti a túlszámlázást, de ettől függetlenül a szolgáltató mindenkinek biztosítja a korrekció lehetőségét.
Vágólapra másolva!

A FŐGÁZ az E.ON-tól kapott javított adatok alapján azonnal megkezdte a 2016. február 9. és február 23. között kiállított, a diktálós fogyasztókat érintő számlák átvizsgálását. A korábbi szolgáltató elismerte felelősségét és együttműködik az új szolgáltatóval a probléma megoldásában.

A legtöbb fogyasztó elfogadja, hogy a tényleges mérőállás diktálása eredményeként a következő számlában jóváírják a túlfizetést. Aki viszont azonnali korrekciót kér, annak a FŐGÁZ erre is biztosít lehetőséget. A gyorsabb ügyfélkezelés érdekében most hosszabb nyitva tartással várja a fogyasztókat a FŐGÁZ az érintett megyékben.

A FŐGÁZ online ügyfélszolgálata a nap 24 órájában önkiszolgáló ügyfélszolgálatot biztosít a felhasználók részére. A regisztrációhoz szükséges adatok megtalálhatók a számlán.

A FŐGÁZ minden ügyfélszolgálati csatornán felkészült a szokásosnál nagyobb ügyfélforgalom kiszolgálására, ennek érdekében a társaság lenti ügyfélszolgálati irodáin hosszabb nyitva tartással, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 08:00-17:00-ig, szerdán 10:00-20:00-ig várják a fogyasztókat. 2016. március 5-én, szombaton az irodák 8:00-14:00 között lesznek nyitva.

  • Pécs, Mária utca 3.
  • Székesfehérvár, Budai út 49-51.
  • Szekszárd, Széchenyi utca 55-57.
  • Veszprém, Budapest út 6.
  • Kaposvár, Teleki utca 15.
  • Zalaegerszeg, Kossuth Lajos utca 25-27.
  • Dunaújváros, Magyar út 11. (Park Center)
  • Nagykanizsa, Zrínyi Mikós utca 15.

A FŐGÁZ telefonos ügyfélszolgálata a napi több ezer telefonhívást kibővített létszámmal kezeli, a helyi tarifával hívható 06 40 474 474 telefonszámon 8:00-18:00 óra között, illetve csütörtökönként 8:00-20:00 között érhető el, érdemes azonban a délutáni időszakot választani, hiszen a megnövekedett ügyfélforgalom elsősorban a reggeli órákban jelentkezik, így elkerülhető az esetleges várakozás.