Több népszerű hazai boltban már lehet részletekben is fizetni

Online shopping makes life easier - Unboxing Online Purchase Two Parents Candid Consumerism Fashion Residential Building Females Two People Buy Home Shopping Home Showcase Interior Delivering Domestic Life E-commerce Youth Culture Young Adult Smiling Shop
Online shopping makes life easier - Unboxing Online Purchase
Vágólapra másolva!
Belépett a magyar piacra a Klarna, mesterséges intelligenciára alapuló globális fizetési és vásárlási szolgáltató. A fintech cég a szerződött kiskereskedelmi partnereinél lehetővé teszi a Fizetés 3 részletben szolgáltatást, így a fogyasztók vásárlásaikat három kamatmentes részletre oszthatják, és még azelőtt megkapják a terméket, hogy a teljes összeget kifizetnék. A Klarnával már lehet fizetni többek között az Orsay divatmárka, a Footshop, a Zoot és a Puma webáruházaiban. A következő hetekben pedig további márkák megjelenése várható - derül ki a vállalat közleményéből.
Vágólapra másolva!

A 2005-ben Svédországban alapított Klarna az elmúlt két évben bővítette jelenlétét Közép- és
Kelet-Európában, és a régió több országa után most Magyarországon is megkezdte működését. Mostantól a magyar vásárlók a Klarna Fizetés 3 részletben szolgáltatását a Klarna kiskereskedelmi partnereinél online és a mobilalkalmazáson keresztül is használhatják.

A kép illusztráció Forrás: Pixabay / Pexels

A vásárlók három kamatmentes részletben fizethetnek (Fizetés 3 részletben), az első részletet a vásárláskor, a többi részletet pedig 30 naponként kell kifizetniük.

Van-e igény a magyar vásárlók részéről ilyen szolgáltatásra?

A Klarna által 2023 nyarán elvégzett, reprezentatív kutatás adatai alapján a magyarok nagy részének érdekes lehet ez a megoldás. A felmérésben résztvevők 79 százaléka szívesebben vásárolna olyan webáruházban, ami lehetővé teszi, hogy a terméket még azelőtt megnézhesse, kipróbálhassa, mielőtt fizetne érte. 59 százalékuk válaszolt úgy, hogy nagyobb biztonságban érzi magát, ha az online áruházban lehetőség van arra, hogy szállítás után fizethessen.Érdekesség, hogy bár Magyarországon a BNPL-típusú megoldások (Buy Now Pay Later – vásárolj most, fizess később) viszonylag újak, a lakosság közel fele (48 százalék) úgy
nyilatkozott, hogy drágább termék vásárlása esetén szívesebben osztaná meg a fizetést e modell segítségével.

A vállalkozásnak világszerte több mint 500.000 kiskereskedelmi partnere van. A magyar piacon a következő hetekben további helyi és nemzetközi márkák jelennek meg a platformon. Az Orsay divatáruház az egyik első olyan márka, amely a szolgáltató rugalmas fizetési rendszerét kínálja.

Képünk illusztráció Forrás: Getty Images/Marco_Piunti/Marco_Piunti

A magyar piacra lépéssel a Klarna már 24 országban érhető el.